Hehe...läste 19 dec :D
 
19dec är en fredag den 19 jan är en måndag så jag tror tryckfelsnisse har varit framme
 
Vilket datum, vilken veckodag och vilket år utses vinnaren?

Är det fredag 19 december (i går)?
image.jpg
Är det 19 januari 2015, i så fall är det en måndag? Eller är det fredag den 9:e eller 16:e eller den 23:e januari 2015?
image.jpg
Eller är det fredag 19 januari 2018 (det är nästkommande fredag 19 januari)?
image.jpg

Dags att korrigera första inlägget så att det står rätt datum, kan även vara bra att lägga till årtalet också.
 
Tyckte det stod 19 dec tidigare, kanske var det felskrivet och nu ändrat? Moderator kanske kan förklara om något sådant hänt eller inte?
 
God jul!
Mitt självklara val av tapetkollektion är: "Creativity & PhotoArt" - otroliga tapeter! Passar både min sinnesstämning och mitt unika hus:)!

Vänligen
Jeanehte
 
Svar: Eget motiv

Grabbarna tycker att farsan är kass som målat deras rum vitt och kräver Darth Vader med tillhörande lasersvärd på väggen. Så för hemfridens skull, låt denna farsan vinna en fototapet.. ;)
 
Expressions Palette
För att bryta av all stockholmsvitt som finns i huset vore denna perfekt till min köksvägg.
 
Vi drabbades hårt utav översvämningen i höstas. Hela vår källare fylldes utav avloppsvatten. Min sambo är musiker och hans studio spolades bort. Gitarrer, förstärkare och hans lust att spela försvann med den. Nu börjar källaren se hyfsad ut, men det är fortfarande en del att göra. Att få möjligheten att tapetsera en vägg med en jukebox från kollektionen Nostalic, skulle nog få vem som helst att börja skapa musik. Vilken glädje det skulle vara att få sätta upp den i hans studio.

Mvh Anna













Elina Blom Westergren skrev:
Vinn valfria tapeter till ett värde av upp till 6 000 kr

[bild]

Vinn en vägg med valfri fototapet från Mr Perswall! Skräddarsy måtten till din vägg!
Välj fritt från Mr Perswalls färdiga kollektioner, eller ladda upp eget motiv

Vinstvärde upp till: 6 000 kr

Så här tävlar du:
Allt du behöver göra är att svara på en fråga samt motivera varför just du förtjänar att vinna.

Fråga: Från vilken kollektion skulle du vilja vinna tapeter, om du blir den lyckliga vinnaren?
Här hittar du urvalet: www.mrperswall.se

Posta ditt svar och din motivering i den här tråden. Vinnaren utses fredag 19 januari.

-----------------------------------------------
Eventuell vinstskatt betalas av vinnaren.

Vinsten skickas till vinnaren direkt från Mrperswall.se. Meddela i den här tråden när vinsten har anlänt hem till dig, så att vi har koll på logistiken.

Vi tackar Mrperswall.se för att de sponsrar den här tävlingen.
 
Orientexpressen
Så svårt att välja, så svårt.
Men då jag är romantiskt lagd blir det från serien Nostalgic.
Har tidigare dräglat över några motiv därifrån, men då plånboken är igentäppt av grus kom de inte in i vårt hus. Hela vårt hem från topp till tå behöver en försköning. Tyvärr räcker inte min lilla förtidslöning. Gjorde en makeover på 80-talet efter den tidens ideal och inte ser det ut som slottets balsal. Nu har det gått flera månvarv och hela familjen är väldigt trötta på "80-talsglamouren". Vi skulle bli överlyckliga och tjuta för glatta livet över att få sätt upp Mr.Persewall på väggen, hoppas att det är vi som har turen.
 
Captured Reality innehåller bland de snyggaste jag någonsin sett och som jag mer än gärna hade sett på i vårt hem. Det hade brutit av och gjort det här hemmet snyggast i vår lilla by och blir då än mer väsenskilt från det renoveringsobjekt vi flyttade till för snart 6 år sen :)
 
Har ingen aning om tävlingen gäller eller inte men jag tycker det skulle vara jättekul att få tryckt en tapet från ett eget foto. Skulle då vilja flytta in en del av trädgården i sommarskrud så jag kan njuta av den året runt.
 
Jag skulle välja ifrån Creativity & PhotoArt. Där finns flera olika motiv som passat perfekt som fondvägg i vårt sovrum.
 
Jag skulle vilja vinna tapeter ur kollektionen Destinations.

Mitt nya vardagsrum talar om kaos på väggarna. Gula tapeter med bubblor och uppfläkta skarvar. Skulle vilja göra om där och få in en riktigt känsla av äventyr. New York är en favorit och det skulle bli så otroligt fint!
Storstadskänsla i det trygga hemmet.
 
Open your heart
Artikelnummer E030301-8
Kollektion City of Romance

Kärleken kommer blomma som aldrig förr
om i sovrummet vi får en vägg med kärlekens dörr
 
Tapettävling fram t o m 19 jan, 2015.

Kollektion: "Communication"

Motivering: Vi behöver göra någonting drastiskt, men har inte så stora resurser att tillgå. Vi ska bygga om allrummet mellan barnens rum på ovanvåningen från barnrum till yngre tonårsrum. Tapeten "Build to last" är en superfin tapet som skulle ge rummet det lyft det behöver. ...Dessutom skulle vi kunna använda en helt annan tapet inom samma kollektion till en fondvägg, och här finns det flera både roliga och också alternativt fina alternativ att välja mellan. Vinner vi tapeterna, blir det ett nytt rum till sommaren. ...Det hade varit som en dröm i uppfyllelse för våra pojkar!
 
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.