Skall byta till IP-telefoni och jämför olika leverantörer. Ringer ytterst lite, mest till fasta nätet så minutpriset är inte så kinkigt, en låg månadskostnad kompenserar det lätt.

Jag ser en del rekommendera Phonzo, men förbryllas av att jag inte kan hitta dem varken hos Prisjakt eller Pricerunner. Har jag missat något. Kan någon kasta ljus över varför de inte är med? Mest intresserad av om de "straffat ut sig" eller själva valt att inte vara med.
 
Jag använde mig under flera år av operatören Cellip och var mycket nöjd. Nu har jag dock endast mobiltelefon då dom flesta ändå började ringa till min mobil så jag såg ingen större nytta av att ha kvar "fasta" numret. Deras "Cellip Enkel" tillåter flera svarsställen så du kan ha en app i mobilen för IP telefonin om du vill.

MVH

Anders
 
Har varit kund hos Cellip i ett antal år på deras virtuella fax, med blandade erfarenheter kan jag väl säga. Har varit lite sugen på Cellip Enkel p g a möjligheten till fler svarsställen, abonnemanget är inte mycket dyrare än andra men jag vet ärligt talat inte om funktionen verkligen är värd de extra kronorna för mig.
 
Jag kör med phozo cach och är nöjd. Ingen månadskostnad samt OK priser när man ringer. Det fungerar som ett kontantkort som man får betala in i förväg till.
 
Redigerat:
C
spendera skrev:
Jag kör med phozo cach och är nöjd. Ingen månadskostnad samt OK priser när man ringer. Det fungerar som ett kontantkort som man får betala in i förväg till.
Samma här, kör &så phonzo cash. Har något gratisabb på bahnhof &så, som jag ringer ut med. Har inte laddat phonzokontot på flera år.


Prisjakt och pricerunner har ju sällan alla alternativen, så det betyder ju ingenting.
 
Redigerat:
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.