Hej!

Ska börja med altanbygget till helgen men har ännu inte inhandlat skruvar. Jag vill kunna skruva upp skruvarna om det mot förmodan skulle ramla ner något mellan trallgolvet.

Det som svider är att ett 200-pack Grabber kostar 380kr och ett 200-pack från Jula kostar 79kr. Jag behöver ca 4 paket. Det är mycket pengar det handlar om. Hur resonerar ni?
 
Jag har använt Julas skruv. och det var inga som helst problem bara man använder rätt bits till.
 
Kan du inte göra en osylig lucka i golvet som är lätt att bara lätta på om du tappar något.
 
Köp skruv med torxskalle, lyckas du köra sönder dem är du duktig...

Jag skruvade 1700 skruv i min altan utan att slinta en enda gång, kan dessutom lätt skuva upp en bräda eller två..
 
Hej.
Jag köpte min skruv på Byggmax. Det är samma skruv som på Jula men 10 kr billigare tror jag fortfarande det är. Två torxbits per förpackning följde med och jag har inte kört sönder vare sig skruv eller bits. Har gjort åt 4 förpackningar. Har även kört ett paket med Västsvens Byggskruv med philipsspår för 175 spänn och Byggmax var avsevärt bättre. Jag tror Grabber också har ph 2 och det är inte världsbäst. Kommer man lite snett sliter man ut spåret med en gång.
Köp billigt!!!!!!!
 
Det känns som jag kanske åker till Byggmax ändå och köper skruv. Bara för att klargöra. Är det denna skruv vi pratar om? http://www.byggmax.se/htm/produkt_view_3.asp?ProdID=535

Är den rostfri och har torx-huvud? 39,95kr/250st är en viss skillnad mot Grabbers 389kr/250st :)
 
Nä.
Jag är inget bra på att lägga ut länkar men du får bläddra en sida fram så hittar du den rostfria. Den du visade är bara förzinkad tror jag.
Den jag använde kostade 69 kr/asken vilket får räknas som överkomligt.
 
Det är som om gud vill att jag ska köpa Grabber :)

Åkte till Byggmax på lunchen (40 mins bilfärd fram och tillbaka). 55mm skruven var slut!!! >:(
 
Du har la någon resa kvar innan Byggmaxpriset tangerar Grabbers. Sedan är det ju ganska avkopplande att åka bil.
Jag brukar göra som du och sedan få tipset av min fru att ringa först. Ett tips som jag gärna delar med mig av.
 
Det blev Grabbers!

Köpte på Bauhaus. Dom hade en hink med 1200st TU58K, 58mm för 699kr. Köpte även 2st 250 askar så totalt landade 1700 skruv på 1017kr!

Ganska överkomligt tycker jag.
 
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.