D09
Funderar på om Apple tv spärrat swefilmer och dreamfilm m.m ?

Fungerat kanon tidigare men nu vägrar det att fungera

Funkar kanon i mobilen, datorn, surfplattan och direkt på samsung tv:ns webbläsare m.m

Men så fort det ska streamas så är det kört.

SVT, Netflix och alla andra sidor fungerar dock kanon att streama

Funkar det för er?
 
På samma tema: hur ser man The Interview lättast om man är helt befriad från förbetalda streamingtjänster. Jag har fiber om det är av betydelse.
 
T
Nyfniken skrev:
På samma tema: hur ser man The Interview lättast om man är helt befriad från förbetalda streamingtjänster. Jag har fiber om det är av betydelse.
Googla "The Interview torrent":rolleyes:

Ganska kul film MEN bara om man gillar humor gjord av Seth Rogen alltså väldigt barnslig humor. Om man gillade This is the end så kommer man att gilla denna filmen.
 
D09 skrev:
Funderar på om Apple tv spärrat swefilmer och dreamfilm m.m ?

Fungerat kanon tidigare men nu vägrar det att fungera

Funkar kanon i mobilen, datorn, surfplattan och direkt på samsung tv:ns webbläsare m.m

Men så fort det ska streamas så är det kört.

SVT, Netflix och alla andra sidor fungerar dock kanon att streama

Funkar det för er?

Har noterat att airplay-ikonen försvunnit från mediafönstret på vissa streamingtjänster med sista IOS-uppdateringen, om man kopplar på airplay via menyn du sveper upp från paddan/telefonens underkant så funkar det.

Eller menar du att streamen stängs av?
 
Nyfniken skrev:
På samma tema: hur ser man The Interview lättast om man är helt befriad från förbetalda streamingtjänster. Jag har fiber om det är av betydelse.
http://www.movhunter.net/watch.php?vid=76c144912
Adblock rekomenderas....
 
D09
laidback skrev:
Har noterat att airplay-ikonen försvunnit från mediafönstret på vissa streamingtjänster med sista IOS-uppdateringen, om man kopplar på airplay via menyn du sveper upp från paddan/telefonens underkant så funkar det.

Eller menar du att streamen stängs av?
När jag t ex som du säger sveper upp menyn, speglar så syns allt men när man trycker play så startar aldrig videon. Den buffrar bara

Gäller bara swefilm o dreamfilm vad jag vet.
 
Nyfniken skrev:
På samma tema: hur ser man The Interview lättast om man är helt befriad från förbetalda streamingtjänster. Jag har fiber om det är av betydelse.
Antar du bara ska ta ett litet klipp ur filmen för att använda dig av i recensionssyfte!

Då skulle jag rekomendera

http://kickass.to/

http://www.torrentz.eu/
 
Lutte skrev:
Antar du bara ska ta ett litet klipp ur filmen för att använda dig av i recensionssyfte!

Då skulle jag rekomendera

[länk]

[länk]
Nej, jag vill se filmen och betala för mig. Men jag har inget Netflix och allt vad det heter.

Jag söker alltså en sida likt SVT play eller liknande, där man kan se filmen på en hemsida.
 
Verkar som att det hänt något den senaste veckan, testade swefilmer nu (i studiesyfte givetvis) och kan inte heller AirPlaya, bara bufferibuff...

Edit: Eller nu funkade det, verkar trögt bara...

(Kör upp bara filmen på AirPlay, inte skärmspegling)
 
Redigerat:
Nyfniken skrev:
Nej, jag vill se filmen och betala för mig. Men jag har inget Netflix och allt vad det heter.

Jag söker alltså en sida likt SVT play eller liknande, där man kan se filmen på en hemsida.
Film vill man väl se på sin TV? Saknar du någon form för media-spelare är det kanske dags att investera i en sådan. Lämpligt val beror beror på vad du har för andra enheter hemma. Använder du iPhone eller Android som mobil så välj en produkt som passar där. I min familj hyr/köper vi numera film via AppleTV. Enheten kostar mindre än en tusenlapp och har förenklat livet!

Filmen är dock inte släppt att hyra hos Apple än vad jag vet.

https://bgr.com/2014/12/25/how-to-watch-the-interview-on-ios/
 
T
Nyfniken skrev:
Nej, jag vill se filmen och betala för mig. Men jag har inget Netflix och allt vad det heter.

Jag söker alltså en sida likt SVT play eller liknande, där man kan se filmen på en hemsida.
Använd VPN och hyr den via Youtube, kostar 5.99 dollar.
 
VPN? Vart?

Det låter ju ännu omständligare än att installera ett program.

Tro f-n att folk fortfarande tankar ner olagligt.
 
D09
Nu funkar det fint ( utan spegling )

(y)
 
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.