1419785881316.jpg
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder


Hyvla för hand suger! Bara lite kvar....nooooot
 
Nähä du! Försök inte, det där vill jag se betydligt fler bilder på! :)
 
På den blivande limlösa bänkskivan? :wow: vet inte om det funkar o göra bänkskiva utan lim...jag vet ba att man har inte råd o köpa 4cm tjocka träskivor och lim är äckligt!
 
Japp! Jag är expert på att sitta och drömma om olika projekt som jag aldrig hinner med, trixa ihop egna bänkskivor verkar ju vara ett perfekt nästa drömprojekt. :)
För övrigt får du komma hit och bygga skafferi precis när du vill, det där hade gjort sig i mitt hus! (iofs från -34 men på landet så de var lite efter stilmässigt så det ser ut mer som ett tidigare hus)
 
1419872663551.jpg
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder


Var på brägårn och köpte mer material till hyllplan och snubblade över denna pinne... färdigt fönsterbågsmaterial 38 kr metern... Ja tack!
 
Vilken brädgård fann du det på? Vem är tillverkare?
 
1420231289370.jpg
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder


Nu är ialf dörrn där, ser ut som en bastu...Kan säga att det inte var nån höjdare och joxa med gångjärn på dörr som står I vinkel.Bara o måla o sätta dit nån form av stängning nurå!

Det lär svälja en hel del ialf med tanke på att vi inte ska ha några överskåp.
 
1420364074622.jpg
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder


Blir en lång dag idag..suck..men nu ryker skitfönstret I köket
 
1420380412127.jpg
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder



Inpassning..lite justering sen joxa med 8 gångjärn
 
  • Gilla
kulle
  • Laddar…
1421009718055.jpg
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder


Tadaa limlös bänkskiva,4cm tjock...och bakskiva till bänkskivan med samma mönster som våra foder ute!smeta på lite av apotekets paraffin så är det bara o diska hejvilt!

Måste bestämma oss för vilka färger vi ska ha I köket och göra nästa skiva och innanfönster och hyllor och..... hehe evighetsgrej när man gör allt själv!
 
  • Gilla
Snigla och 2 till
  • Laddar…
Har inte hänt nå märkvärdigt här, vi väntar ju på semester så att vi kan börja med taket.. har ju kommit en liten bit på väg, kanske går att se våran vision med huset.


20150509_134417.jpg
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
 
  • Gilla
jocke31 och 11 till
  • Laddar…
1431172579464.jpg
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder



Såhär såg det ut vid köp
 
  • Gilla
johel572 och 1 till
  • Laddar…
Vilken skillnad det blivit. Kommer bli riktigt bra det där :)
 
  • Gilla
pandalus
  • Laddar…
Vårt 20-talshus ser ut att ha exakt samma fasad som ni plockade ner. Var det plast eller plåt hos er? Provade ni på en liten bit först eller visste ni vad som gömde sig? Jag blir väldigt inspirerad av din tråd:)


image.jpg
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
 
  • Gilla
pandalus
  • Laddar…
Hos oss var det asfaboard som var målad, anledningen till att vi började riva var ju pga den ruttna syllen.

När vi rev bort det ruttna runtikring där så såg vi att det var rött under, skönt att få en riktig bekräftelse på vilken färg det verkligen varit.
 
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.