vi ska börja bygga i stallarholmen (mellan strägnäs o mariefred) Som det ser ut nu så blir det till hösten nästa år.
 
Vi ska bygga I Åkers Styckebruk, mellan Strängnäs och Mariefred.
Men på andra sida mot vad Craxen skall. ( stallarholmen )
 
Var i Sverige?? Vi bygger inte i Sverige ;)
 
Hej!

Vi ska bygga i Växjö, eller i Sandsbro närmare bestämt. Vi bygger ett älvsbyhus, modell Tyr.

Frida
 
Vi bygger ett Älvsbyhus Frigg i Höganäs, 2 mil norr om Helsingborg.

www.rich.nu
 
Vi bygger i Solgård. Huddinge kommun.

Craxen. Har ni köpt tomten än? Var ligger den, blev lite nyfiken. Mannens familj har sommarställe precis utanför Stallarholmen. Är där väldigt ofta. Vid Edeby tomtområde, efter golfbanan. :D

Bor ni í närheten idag, eller ska ni flytta ut från stan?

MVH Sabina

 
Solgård, kul, jag är uppvuxen i huddinge =))

Ja då vi har köpt tomten redan, den ligger på gamla tegelbrukets plats. Så det blir till att flytta ut ifrån stan
bor i stuvsta idag...

Vill du kolla närmare på tomterna så hittar du dom på
www.sundby-tomter.com
 
får man fråga vad ni fick ge för tomten?

Jag har en bekant som bygger vid läggesta eller vad det heter.. fast dom bygger ju ingenting själva.. inte var det gratis heller :-/

 
Ska bygga i Eslöv(mitt i Skåne) på ett område som heter Solkullen III. Ett Örementhus, 1-plans 144 kvm.
 
Vi ska bygga i Stenungsund, ca 5 mil norr om Göteborg. Vi hoppas komma igång ordentligt i augusti.
 
Vi ska bygga ett Älvsbyhus - Lodur i Vallda, Kungsbacka kommun. Ligger ca 3 mil söder om Göteborg. ;D

/Jonas
 
Vi bygger Myresjöhus i Viskafors, tio minuter utanför Borås.
I vårt område är det bara nya hus, det är alltså en hel gata som håller på att bygga samtidigt - och alla hus är olika.
Ska bli spännande att gå husesyn hos alla nya grannar sen. ;D
 
ltmrt skrev:
Vi bygger på Renön i Piteå. Ett "hopkok", tagit sånt vi gillat och skapat vårt paradis. Bygger även garage och gäststuga.
Ett hopkok ??
Ett sådant svar kräver nästan några bilder.. :)
 
Haha, nja "hopkok" var kanske fel ord men vi har plockat ihop från två leverantörer och ändrar lite inne så att det ska passa oss. Alltså inget renrasigt "märkeshus".

Har en projekttråd här på byggahus och där finns lite bilder. Fyller på undertiden som arbetet fortgår.

"Vi bygger vår drömstuga"
 
Redigerat:
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.