Hej!

Jag skulle välja en tapet ur kollektionen Destinations.

Jag arbetar som personlig assistent åt en liten tjej som är multihandikappad. Hon kan sitta i rullstol, men inga längre stunder för det klarar hennes rygg inte så bra. Det innebär att hon blir väldigt bunden till sitt rum och sin säng. Eftersom jag även är avlastare åt hennes familj, så bor den här flickan väldigt ofta hemma hos oss. Vi ska nu göra i ordning ett rum som bara blir hennes. Hon älskar att vara ute i sin specialbyggda vagn och då brukar vi ta långa promenader längs skogsvägarna. Det skulle vara häftigt att få tapetsera väggarna så att hon kan vara i sin egen skog när hon är inne!
 
  • Gilla
twoody
  • Laddar…
Håller som bäst på att bygga till och renovera vårt nyligen införskaffade 20-talshus. I denna tillbyggnad kommer vi bygga nya rum åt våra döttrar (3år & 1/2år). De skulle bli överlyckliga av en tapet från kollektionen Hide & Seek, den med alla djur och bokstäver på. Den äldsta dottern letar sin bokstav överallt, när hon hittat den fortsätter hon leta efter mamma och pappas bokstav. Och se börjar hon om igen... ;-)

Abc You
Kollektion Hide & Seek
 
Skulle vilja vinna ur kollektionen Hide & Seek

Motivering: Enkel mattematik, Två barn + två tråkiga rum / tråkiga tapeter = Ny tapet skulle vara kanon!
 
Hej
Jag skulle välja en tapet ur kollektionen "hide and seek" då den skulle få ersätta den beiga pensionärstapeten i min sons lekrum. Min son Filip skulle bli superglad om han fick nya tapeter och jag skulle bli tvungen att lära mig tapetsera:)
 
Urban Nature

Motivering: Ny husägare och absolut ingen tapet i hela huset :). Vi har ett par väggar som är perfekt för något lite mer vågat. Urban Nature-kollektionen ser sjukt kul ut!

/Olle
 
Kollektion: FASHION

Det blev inte bra när vi bredspacklade över våra gamla textil tapeter.

Det blev ojämt och inte bra när vi målade väggen sedan.

Vi skulle behöva fixa till detta med någon snygg tapet ovanpå ifrån MrPerswall
 
Svar: Captured Reality

Motivering: Vi har ett vardagsrum på 35 m2 som skall tapetseras, två vändor till färgaffären och 3 timmars letande i kataloger och fortfarande har vi inte hittat det vi vill ha.
White Wood Panelling
Artikelnummer E022501-6
Den skulle jag vilja ha!
 
Fashion Homecoming Dress skulle jag önska att jag skulle vinna då vi nu håller på att göra om i köket helt och ska byta ut allt. Där har vi bland annat en mur där jag skulle vilja göra något roligt och hade faktiskt tänkt köpa en fototapet och sätta dit. Skulle man vinna den skulle det ju vara ännu bättre.
 
Hej!
Otroligt mycket spännande att välja på men jag hade nog gått på kollektionen Fashion. I mitt vardagsrum behöver jag få in lite mörkare färg så jag hade klätt in ena väggen mot mitt kontor och även klätt i dörren och lister. Så att hela väggen blir en och samma färg, hade nog blivit riktigt snyggt med en av Mr.Perswall.se tapeter. Sneglade även på stora slipstapeten som hade gjorts sig i mitt kontor på väggen där skrivbordet står mot.

Och varför förtjänar jag detta? Jo jag har nyligen förverkligat min livsdröm som jag haft i 25-30 år som är att köpa hus. Dessutom har jag på första två månaderna lyckats lägga upp planer för säkert 2 år framåt på förbättringar och renoveringar. Har redan börjat med många småsaker. Bo i hus lever hittills upp till förväntningarna jag haft under så lång tid.

Tack!!!

Sami
 
Jag skulle välja Kollektion: FASHION
Nu har hantverkarna gjort klart övervåningen. Nu har vi ett hus med bara vita väggar inomhus. Naturligtvis har färdigställningen kostat pengar. Det gör att ekonomin är i sparläge just nu. Vi har inte några extrapengar kvar till inredning och tapeter. Att få in lite personlig prägel på väggen i köket skulle göra det mer mysigt. Våran äldsta tjej på 5år tycker fortfarande att vår gamla lägenhet är mycket mysigare än vårat nya vita hus.
 
och den lyckliga vinnaren är?:wow:
 
Camilla Sandmark skrev:
Hej!

Jag skulle välja en tapet ur kollektionen Destinations.

Jag arbetar som personlig assistent åt en liten tjej som är multihandikappad. Hon kan sitta i rullstol, men inga längre stunder för det klarar hennes rygg inte så bra. Det innebär att hon blir väldigt bunden till sitt rum och sin säng. Eftersom jag även är avlastare åt hennes familj, så bor den här flickan väldigt ofta hemma hos oss. Vi ska nu göra i ordning ett rum som bara blir hennes. Hon älskar att vara ute i sin specialbyggda vagn och då brukar vi ta långa promenader längs skogsvägarna. Det skulle vara häftigt att få tapetsera väggarna så att hon kan vara i sin egen skog när hon är inne!
Om jag skulle vinna så vill jag att ni skänker vinsten till detta inlägg
 
Accessories!!!

Tänk att vakna i en skir lövskog. Man kommer att ligga kvar länge, länge.
 
tävlingen gick ut igår:)....nu väntar vi bara på vinnaren.
 
trojlee skrev:
tävlingen gick ut igår:)....nu väntar vi bara på vinnaren.
19jan utses vinnaren
 
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.