D09
ullberg
I ditt fall tror jag det skulle vara ganska lönlöst, tar väl en vecka så är det där lönnrummet fyllt med ved...

(tänkte först föreslå att du skulle bygga ett bakom / i vedtraven men insåg orimligheten i att få dig att ta bort ved för att göra plats för det dolda rummet)

/U
 
  • Gilla
Korvgubbe och 1 till
  • Laddar…
D09
ullberg skrev:
I ditt fall tror jag det skulle vara ganska lönlöst, tar väl en vecka så är det där lönnrummet fyllt med ved...

(tänkte först föreslå att du skulle bygga ett bakom / i vedtraven men insåg orimligheten i att få dig att ta bort ved för att göra plats för det dolda rummet)

/U
Där sa du något ;)

Gör ett rum mitt i vedboden med ingång från garaget eller undertill 😄

Finns ju iofs alltid en risk att man fyller ytan med ved sen 😉
 
Har lite skrymslen och vrår som säkert rymmer lite märkliga saker (eller är helt tomma). Väggar som är flera gånger tjockare än de borde vara (40cm vägg som inte är bärande exempelvis). Inga utrymmen som rymmer hela rum. Däremot finns möjligheten att bygga ett sådant utrymme i huset utan att det skulle vara lätt att upptäcka det för en besökare. Tror inte det blir något med det, men däremot kan jag tänka mig att bygga ett dolt skåp någonstans i en av våra märkliga väggar för att kunna lägga undan viktiga dokument, pengar och annat när vi reser iväg, utifall att det blir inbrott.
 
  • Gilla
D09
  • Laddar…
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.