Vinn valfria tapeter till ett värde av upp till 6 000 kr

tapettävling_ingang.png

Vinn en vägg med valfri fototapet från Mr Perswall! Skräddarsy måtten till din vägg!
Välj fritt från Mr Perswalls färdiga kollektioner, eller ladda upp eget motiv

Vinstvärde upp till: 6 000 kr

Så här tävlar du:
Allt du behöver göra är att svara på en fråga samt motivera varför just du förtjänar att vinna.

Fråga: Från vilken kollektion skulle du vilja vinna tapeter, om du blir den lyckliga vinnaren?


Posta ditt svar och din motivering i den här tråden. Vinnaren utses fredag 19 januari.

-----------------------------------------------
Eventuell vinstskatt betalas av vinnaren.

Vinsten skickas till vinnaren direkt från Mrperswall. Meddela i den här tråden när vinsten har anlänt hem till dig, så att vi har koll på logistiken.

Vi tackar Mrperswall.se för att de sponsrar den här tävlingen.
 
Hej

Kallektion: Adventure

Vi får den 15:e januari 2015 tillträde till vårt "nya" hus. Huset är i behov av renovering på alla fronter (byte av uppvärmningskälla, omdränering, fuktskada på bottenplan, båda badrummen ur funktion, taken lever på övertid, köket är orört sen 70-talet, alla ytskick ropar på hjälp osv...).
Vi kommer behöva lägga ner mycket pengar och tid och kämpaglöd i detta projekt.
Viktigast för oss är att våra barn ska få sina två rum klara och kunna leka någonstans (medan övriga huset vänds ut och in).
Det skulle vara en enormt uppskaddad gåva att kunna pigga upp deras rum med nån tuff och cool tapet.
Pojkarna älskar utomhuslek, skateboards, cyklar osv.
De skulle bli överlyckliga för en häfig fondvägg med tapet från MrPerswalls Adventure kollektion!
Och jag får äntligen lära mig att tapetsera!
 
Kollektion: Concrete Wall

Skulle vilja få lite mer modern känsla i köket med en "betongvägg" som sigill.
Men då jag aldrig vunnit något så får jag nog leva kvar med min gamla
tapet, men jag är inte bitter:). God Jul alla....
/
M
 
Borås Dream
Har bott in oss i en ny lägenhet i Nyköping under ett år nu är det dags att våga lite mer i vardagsrummet. Nya tapeter är livet!
 
Redigerat:
Urban Nature

Jag och min sambo har nyligen börjat restaurera en 60-tals villa och vi har svårt att prioritera resurser till tapeter då det finns så många andra hål att stoppa tid och pengar i. Om vi vunnit tapeter så skulle vi få ett bra skäl att fixa väggarna i vårt rum men även barnkammaren innan vi får tillökning i vår!
 
Jag hade gärna velat vinna en tapet ur kollektionen - Captured Reality.

Motiveringen lyder: 2 1/2 års kamp har äntligen gett oss ett hus på vår vackra brant. Prövningarna har varit många och ibland känts ganska långa. Men vi har hållt ihop i vått och torrt genom fuskbyggen, felleveranser och annat smått och gott. När vi nu från byggkaoset vaknar är dock tapeter något vi saknar. En tapet ur någon av er kollektion hade varit som att vinna över en miljon!
 
Jag skulle välja tapeten Sprunghügel från kollektionen Adventure, Det är en oerhört läcker bild ifrån en fantastisk racebana som skulle sitta som en smäck på en vägg här i mitt vardagsrum, Jag skulle bli glad och sugen på att köra bana varje gång jag skulle se den.
 
Svårt att välja men jag fastna till slut för Creativity & PhotoArt efter att jag suttit och bläddrat.Fantasy waterfall har en lugnande inverkan på mej och skulle passa fint på kontoret,där man ofta sitter i flera timmar.
 
Expressions

Jag älskar att ha grejer som får andra att hajja till. När vi nu flyttar till första huset är nya tapeter allt jag vill.
 
D09
Motivering

En hastig inflyttning medförde att det blev vita väggar i hela huset

Min sambo upplever det som sjukhusmiljö ( även om jag gillar det =P )

och det skulle bli plåster på mina sår eftersom jag inte fick ( tiden räckte inte till ) med panoramafönsterna alla sidor utbyggnationen.

Det första som nya besökare kommenterar är utsikten och jag skulle vilja fortsätta på det temat :)

Bifogar en bild från v-rummet innan ett åskoväder drog över


image.jpg
 
N.y.skyline.
detta är vad jag kallar utsikt skulle passa perfekt i våran hall .
 
Fashion
En tapet med trådrullar var ju rätt fräck. Kan det bli bättre i ett syrum?
 
Green Carpet

Det var inte lätt att välja, men vad kan passa bättre i en liten stuga i skogen? Jag avgudar den vackra mossan omkring oss, stugan på 25kvm blir vårt hem under tiden min sambo bygger oss ett hus. Jag skulle gärna bespara honom besväret att dessutom dekorera insidan.
 
Jättesvårt att välja, men då barnen alltid går först så skulle jag vilja vinna Hide & Seek. Fantastiskt fina tapeter!
Vi kommer få vårt hus levererat i mars, och valde bort tapeterna som följde med så vi kommer verkligen behöva tapeter.
Och med tre barn så blir det ju några barnrum. Snälla låt oss slippa vitt, som är vad vår budget tillåter just nu.
 
Hej!

Jag har jobbat som orderchef på Duro Tapeter under 6 års tid... har mao bara maaaaassa Duro Tapeter hemma på väggarna. Eftersom jag inte jobbar kvar på Duro Tapeter sedan några år tillbaka så skulle jag vilja ha lite annat på väggarna och kan ha det med gott samvete. Varför i så fall sikta lägre än att ta den bästa tapettillverkaren av dom alla, dvs Mr Perswall! :)

Har sett massor i kollektionen Creativity & PhotoArt som skulle passa alldeles utmärkt! Får bara se till att min gamla VD på Duro inte kommer & hälsa på bara... :)

Mvh
Ronnie E
 
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.