hantverkare1 skrev:
Vart ska jag börja?
Man kommer högst upp när man går ur en tråd.
Man måste backa genom alla sidor innan man är tillbaka.
Hackar och laggar som om det vore 2007.
Vissa trådar dyker upp precis när man ska trycka på något så man trycker fel. Jämför illvilliga reklambanners men trådar istället.

Edit: stavar som en spade
Låter som du kör Chrome på din iPhone, stämmer det?
 
Satsa på att gör appen så lik tapatalk som möjligt så är ni nånting på spåren..
;)
 
  • Gilla
hantverkare1 och 1 till
  • Laddar…
Per Eskilsson skrev:
Låter som du kör Chrome på din iPhone, stämmer det?
Stämmer
 
Vad har ni nu hittat På? Appen uppdaterades just och nu går det inte att dra sidan upp och ner utan att den laddas om eller att jag blir utkastad till föregående sida, eller övre nivå i kategoriträdet.
Sony Experia V med Android.
 
Patrick E skrev:
Vad har ni nu hittat På? Appen uppdaterades just och nu går det inte att dra sidan upp och ner utan att den laddas om eller att jag blir utkastad till föregående sida, eller övre nivå i kategoriträdet.
Sony Experia V med Android.
Samma sak för mig med LG G2 och Android 4.4.2, något har gått helt galet nu.
 
Samma här. Både på min Samsung s3 och min nya samsung s5 kastas jag bakåt i någon idiotisk swipe-backstegsfunktion. Grymt irriterande! Kan inte använda appen så länge som detta fenomen existerar!
 
Här tror ja faktiskt det funkar som det är tänkt, svepning uppåt/nedåt scrollar. Nedåt i topp, laddar om. Svepning åt höger backar.
Z2 4.4.4
 
Trådar med bilder verkar inte funka helt 100 med den nya swipe featuren. Kolla t ex "Borra efter vatten" under vatten och avlopp. Jag såg samma sak i går under el där TS hade en fråga om seriekoppling av lampor och ett antal bilder var bifogat tråden.
När jag drar texten för att komma nedåt och kommer till bilen eller strax förbi den får appen spunk.
 
Femte betaversionen av androidappen har nu laddats upp på Google Play och finns tillgänglig där https://play.google.com/store/apps/details?id=com.byggahus.app2 inom en timma.

Nyheter denna gång är:

dof skrev:
Appen kraschar varje gång jag försöker gå in i inställningar...... Måste dock säga att ni börjar vara på rätt väg nu med appen.
1. Nu kraschar inte appen när man klickar på Inställningar.

FredrikR skrev:
Ofta när jag startar appen är det bara en vit sida, att bara uppdatera hjälper inte.
Får lov att klicka på bevakningar eller olästa för att appen ska ladda nåt.
Sony Z2 4.4.4
2. Nu kommer man inte längre till en vit sidan när man kommer tillbaka till appen.

Dheri skrev:
Svepfunktionen ställer till det för mig med, (fungerar nog som avsett med frammåt och bakåt) jag använder hellre bakåtknappen eller menyn och krysset.
3. Nu har vi tagit bort den irriterande svepfunktionen som ofta gör att man felaktigt backar.

AnneFi skrev:
För övrigt så fungerar det inte att uppdatera genom att dra sidan neråt. Det blir ingen skillnad. Jag måste byta till olästa och sedan gå tillbaks till senaste för att se de nya trådarna
4. Nu går det att uppdatera "Senaste" och "Olästa" precis som alla andra sidor.

5. Nu har vi lagt till ett "Kopiera url som länk"-alternativ under "Dela".
 
Redigerat:
hantverkare1 skrev:
Stämmer
Jag rekommenderar dig att använda Safari i din iPhone. Där uppstår aldrig (väldigt sällan) problemet med att man kommer högst upp när man backar tillbaka på mobilsajten. Jag förstår att det försvårar delningen av bokmärken (om du gör det) men vår mobilsajt funkar mycket bättre i Safari än i Chrome. Safari betraktas också av många som den bästa (och även snabbaste om jag minns rätt) webbläsaren i iOS.
 
Safari funkade bättre iom att man slapp hamna högst upp varje gång man gick ur en tråd men resten är fortfarande störande.
 
hantverkare1 skrev:
Safari funkade bättre iom att man slapp hamna högst upp varje gång man gick ur en tråd men resten är fortfarande störande.
Är det att du ibland måste klicka flera gånger på backapilen för att "stänga" en tråd som irriterar mest eller är det något annat?
 
Nya uppdateringen fungerar inte alls. Går inte ens att starta appen.
Xperia zr Android 4.4.4
 
dof skrev:
Nya uppdateringen fungerar inte alls. Går inte ens att starta appen.
Xperia zr Android 4.4.4
Samma här på min LG G2 med Andorid 4.4.2.
Förutom detta tycker jag att arbetet går framåt, använder de gamla appen massor och hoppas att denna blir lika bra med tiden! :)
 
Hmm.. Jag var tvungen att avinstallera appen helt och sedan installera den på nytt för att det skulle fungera. Det ska stå 0.9.4 nere till höger på den vita "splashskärmen" där loggan syns.
 
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.