En avancerad gissning är att lådorna bara sitter fast i ändorna.

Och kanske någon form av kloss på väggen som går i ett spår i bakstycket på varje låda. Men det är bara till för att lådorna inte skall sagga på mitten men nja det tror jag inte på.

I inner hörnet är dom staplade på varandra och kanske limmade eller bara staplade med någon liten tappa eller så för att hålla dom på plats. Till vänster i bilden så är det någon ting mellan varje låda kanske samma princip där. Och till höger på bilden så kanske varje låda villar på någon kloss eller liknande.

Pär

Ps har du hunnit att samla på dig några flaskor ännu så att det inte är ett tomt ställ när det väl är på plats.
 
Tack för era idéer! :)

pär h, man kan väl säga att jag mest tränat på nyttjandet av produkterna snarare än ansamlande ;)



Läste om ett sidospår här på forumet som verkade vara ett lovande alternativ. Att sätta väggskenor längs väggen och täcka hela väggen med hyllplan i lämpligt material. Därefter sidor i samma material som hyllplanen och en golvsockel nedtill och taklist upptill.

Tanken är att det ska se platsbyggt ut, men förstår inte det sista angående hur sidorna listerna uppe och nere fästs? Untitled.jpg
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
 
Blev raka konsoler istället och ett av mig vitlaserat vinställ från IKEA. El indraget och diverse LED-lampor belyser. Här efter vårt bröllop där det hushåller rester

2014-06-02 17.24.24.jpg
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder

2014-06-02 17.24.28.jpg
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
 
  • Gilla
Marlen Eskilsson
  • Laddar…
IMG_0388.jpg
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
 
Snyggt, ser ut som du behöver en hylla till.

Handlade du mycket eller drack gästerna dåligt?
 
Vin och champagne är ju annars ganska populära gåvor vid bröllop.

Vore kul med en vinkällare faktiskt, får väl ta lite inspiration härifrån...
 
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.