Är intresserad av deras system... står och väljer mellan detta och paradox.

Ingen med info eller tips?
 
Har kört lite paradox. Inte så imponerad. Ingen erfarenhet av Ksenia
 
Klassson skrev:
Är intresserad av deras system... står och väljer mellan detta och paradox.

Ingen med info eller tips?
Ksenia Security har jag inte använt men paradox har jag använt.
Ingen kan svara på om det är bra eller inte utan att veta mer om vilken anläggning du vill åstadkomma och under vilka förutsättningar.
Det paradox är mest kända för är inte deras larm utan deras detektorer.
Vilket paradox system har du funderat över?
 
RilleRock
För hempulare och de som vill ha ett mycket snyggt smart larm med touchdisplay och mycket snyggt gränsnitt via dator och app på svenska skulle jag helt klart kolla upp detta.
Den har ONVIF (CCTV) stöd samt finns modul för knx integration.
Sirener har temparaturkännare osv
Nästan så att man skulle slänga ut sin SPC mot denna eller iaf köra den parallellt :cool:

Vi kommer att under Q1 ha produktgenomgång med Extronic (svenska återförsäljaren) och Q2 börja installera den på prov.
Centralapparaten är godkänd upp till larmklass 2.

Återförsäljare PDF:
http://www.extronic.se/larm/index.php?option=com_docman&task=doc_download&gid=811
 
Berätta hur det går sen.
 
RilleRock skrev:
Vi kommer att under Q1 ha produktgenomgång med Extronic (svenska återförsäljaren) och Q2 börja installera den på prov.
[/URL]
Vilka är "vi"?
 
Redigerat:
RilleRock
thomasx skrev:
Vilka är "vi"?
"Vi" är mitt företag och anställda.
 
Misstänkte det, kan även privatpersoner få produktgenomgångar och provinstallationer, tro?
 
Mycket intressant!
Kanske en utmanare till den jag väntar på DSC NEO. Har iofs inte läst specen men är detta ett hybrid larm?
 
RilleRock
thomasx skrev:
Misstänkte det, kan även privatpersoner få produktgenomgångar och provinstallationer, tro?
De tror jag inte men de har en inloggning till en demoanläggning på sin sida där man kan titta på gränsnittet etc
 
RilleRock
Mattias_Jo1 skrev:
Mycket intressant!
Kanske en utmanare till den jag väntar på DSC NEO. Har iofs inte läst specen men är detta ett hybrid larm?
Ja den hanterar både trådbundet och trådlöst.
 
Jädrans...helt klart ett hett alternativ
 
Ser intressant ut, någon som har en pris indikation?
 
Kontaktade extronic och nu har jag fått återförsäljare kontakter. Har tydligen funnits 2 år på marknaden.
 
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.