Någon som byggt med husesset?
 
Hej!
Vi håller på att bygga med husesset.
Tyvärr får jag lov att säga att det ej går som planerat!
Vårat hus skulle funnits på plats idag men det enda vi har är markeringar från kommunen.
Schaktningen skulle påbörjats i går 30/5 men det är ÄNNU en försening så nu börjar de KANSKE i slutet av veckan.
Själva byggandet ska nog gå bra men allt innan (pappersarbete) går åt rena pipsvängen.
Berättar gärna vad som händer under byggtiden.
Lycka till med Erat husbygge.
Lotta
 
Oj, det var en gammal tråd! Hur som helst har vi byggt med Husesset och är mycket nöjda. Vi letade mer eller mindre aktivt i drygt 2 år efter en husleverantör som passade oss, vår smak och plånbok. Husesset levererade en vädertät stomme, inkl fönster. Hertzmans Byggservice stod för färdigställandet. Båda firmorna levererade fullt ut på tid och med rätt kvalitet. Dessutom var det inga problem när vi ville göra vissa moment själva eller handla in dörrar från Qvesarums Byggnadsvård. Vi skulle gärna bygga igen med samma killar!
DSCN1578.jpg
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
 
Jadå jag har också byggt med Husesset! Ett fint tvåvåningshus som blev
precis efter våra önskemål. Huset stod klart på utsatt tid april 2014 och hade noll anmärkningar vid besiktningen!!
Så vi är supernöjda! Hela processen gick smidigt o vi kunde välja att
göra övervåningen delvis själva. Jag kan verkligen rekommendera dem, lycka till med det spännande bygget.
 
Hej, jag har anlitat Husesset vid ett par tillfällen, bland annat för tillbygge av ett uterum på 40 kvm. Jag är mycket nöjd med de arbeten dom gjort för mig, dom har varit noggranna, engagerade och effektiva. Rekommenderas av mig också!

Kristina
 
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.