Jag söker en platta/bräda av Marmoleum click Volcanic Ash 30x90 cm. Tänker att det ligger många överblivna runt om i landet och det känns onödigt att köpa ett helt nytt paket. Vill du byta har jag några plattor extra av Moon 30x30 och Eternity 30x90. Annars betalar jag förstås.
 
Jag har nog tre st 30x30 liggande du kan få, men man kommer nog se skarvarna lite grand. De har bytt profil på click-systemet, vet inte om jag har gamla eller nya.
 
  • Gilla
Maalin
  • Laddar…
Å det låter bra, det skulle nog funka fint tror jag. Vi hade några plattor från 2005 liggande men de gick inte att kombinera pga profilen. Däremot funkade några från 2010-11 någonting (osäker på när exakt).

Jag är helt ny på forumet, hur gör jag för att komma i kontakt med dig?
 
Klicka på användarnamnet, sedan på "Skicka privat meddelande". Men först skall jag kolla att jag inte är ute och cyklar, jag skall kolla ikväll så att det inte är det gamla systemet (grön kärna, tror jag det är, medan det nya är beige). Återkommer.
 
Tack för din hjälpsamhet men jag har just fått reda på att de har lösa plattor i en butik här i Linköping. De har garanterat 30x30 men skulle leta efter 30x90 i morgon. I vilket fall så reder jag mig nu. Återigen stort tack för din vilja att hjälpa mig. Ha det bra :)
 
OK, inga problem
 
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.