Status
Tråden går ej att kommentera.
I denna tråd kan man lägga antireklam på mobilsajten inlägg var 7:e dag, då bör det inte störa ngn.
 
  • Gilla
granis70 och 2 till
  • Laddar…
Dags igen ...
 
Jaså.
 
Chaly
Bra idé!
 
Tack för tråden och tipset om den!
 
Jag fattar ingenting :x

Edit: för att ni inte ska uppfattas som troll? :)
 
Thomas59
???
 
Bra idé :)
 
Hemliga klubben, de vars enda chans till framgång är att sätta snarskank på andra.

*gammalt djungelordspråk*
 
bittle skrev:
Jag fattar ingenting :x

Edit: för att ni inte ska uppfattas som troll? :)
Nej. För att mobilsajten fungerar så att om man inte är en aktiv användare, dvs skriver inlägg minst en gång i veckan, så spammas man av en massa reklam. Alla har kanske inte så mycket behov av att skriva, men vill ändå inte få en massa oönskad reklam. Därför skapade TeroM den här tråden där han och andra kan lägga in något struntinlägg en gång i veckan bara för att slippa reklamen.
 
  • Gilla
Thomas59
  • Laddar…
Nu var det dags
 
b8q skrev:
Nej. För att mobilsajten fungerar så att om man inte är en aktiv användare, dvs skriver inlägg minst en gång i veckan, så spammas man av en massa reklam. Alla har kanske inte så mycket behov av att skriva, men vill ändå inte få en massa oönskad reklam. Därför skapade TeroM den här tråden där han och andra kan lägga in något struntinlägg en gång i veckan bara för att slippa reklamen.
Varför är det så?
Det borde ju vara tvärtom...
aktiv anv. mycket reklam och vice verca.
Ologiskt!
Men man slutar aldrig förundras om saker och ting.
 
Nej, det är mycket som är ologiskt här i världen. Som t.ex. prenumeration på morgontidningar - du kan ofta när som helst få erbjudande om en ny prenumeration på SvD eller DN på tre månader till 99 kr (eller något däråt), men gamla trogna kunder som läst tidningen i flera år får betala mycket mer för att förnya sin prenumeration...

Jag hade en period när jag varvade, 3 månader DN, 3 månader SvD, 3 månader DN... Det blev billigt!
 
  • Gilla
Enk Projektet och 1 till
  • Laddar…
Moderator bör ta bort tråden så ni får en massa reklam. :)
 
b8q skrev:
Nej, det är mycket som är ologiskt här i världen. Som t.ex. prenumeration på morgontidningar - du kan ofta när som helst få erbjudande om en ny prenumeration på SvD eller DN på tre månader till 99 kr (eller något däråt), men gamla trogna kunder som läst tidningen i flera år får betala mycket mer för att förnya sin prenumeration...

Jag hade en period när jag varvade, 3 månader DN, 3 månader SvD, 3 månader DN... Det blev billigt!
Jag förstår din poäng om ologik...
 
Redigerat:
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.