Lutar nog åt att det blir till att borra ett gäng hål och sen banka skiten ur väggen med slägga eller liknande.
Cut and break verkar intressant beroende på tid/kostnad.
 
Kör runt med den då och ge dig på med så stor bilmaskin du orkar. Vi brukar hyra bilmaskin och det blir runt 300 om dagen. Jävla jobb men som sagt fattar jag att kostnaden är hög för privatpersoner. Ett par flak öl och några polare samt en bild på någon irriterande person på väggen... Kör på ;-)
 
går ju att såga med en stor vinkelslip först så kanske du får en skaplig kant
 
Jag delade nyligen en 1 x 1,5 x 0,2 m lös betongplatta i 4 delar med min jula-borrhammare och det tog väl några timmar. Efter lite testande kom jag fram till att det enklaste var att borra en tät hålrad, sedan borra snett i hålen för att ta bort mer material och sen dela. TS borde kunna göra på samma sätt ungefär, fast kanske först borra och sedan skära från båda håll med vinkelslip eller motorkap.

Finishen blir ju kanske inte den bästa, med å andra sidan kommer man undan med kanske 3 dagars jobb för håltagning och uppsnyggning av kanterna.
 
Fast det känns ju oändligt mycket jobbigare att borra och bila i en vägg än i ett golv :(
 
Det blir väl en 200 hela hål och 400 lite snabbare snedhål. Det lär ju ta en timme eller två att borra dem och sen känns väl armarna som vibro-gelé så man får ta ordentligt med pauser.
 
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.