Efter mycket velande så hoppade jag på Z-Wave-tåget och har precis förbeställt en VeraEdge. Så nu ska allt annat såklart köpas in, så jag undrar vilka återförsäljare är bra och billiga? Ska inhandla ett gäng puckar och sensorer. VeraEdge har ju stöd för Z-Wave plus, men vet inte om det är nödvändigt.
 
Tycker m.nu varit de som funkat allra bäst, snabba och grym kundservice. Vesternet är stora och finns i UK men min erfarenhet är att man inte vinner så mycket på att beställa från dom kontra Sverige.
 
m.nu är riktigt bra, snabba leveranser, trevlig support och aldrig några problem med reklamationer.
 
Finns ju Interaktiva Hem, i-home.se och Smart Telematik också.
 
Någon som testat att beställa prylar från Clas? http://goo.gl/dpF1vN
De ökar utbudet hela tiden.
 
m.nu rekommenderas varmt.
 
Adamski74 skrev:
Någon som testat att beställa prylar från Clas? [länk]
De ökar utbudet hela tiden.
Nej men har funderat. Verkar som det mest finns på postorder; Classe hade varit intressant om det finns i butiken nära dig (kollat Alingsås och Gbg).....Classe har ju ganska bra priser men så länge det inte finns över disk blir det m.nu
 
Man kan be dem ta hem det man är intresserad av till butiken. Utan krav på att köpa.
 
markis skrev:
Man kan be dem ta hem det man är intresserad av till butiken. Utan krav på att köpa.
Dom borde ha leveransalternativ till butik (0 kr frakt) på deras sajt men icke...skall man åka dit och "beställa" och sen åka dit igen....nä....time is money ;) ...m.nu levererar ju på studs.

Undrar hur länge det tar innan Kjelle o Co äntrar scenen....borde passa dom bra...
 
Kjelle is da shit! :) Kan tänka mig beställa från Classe, bra priser.
 
Du ringer classe innan du går dit ;)
 
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.