Svar X Global Cache`
Med appen Roomie Remote skulle jag känna mej unik , kunna styra allt med denna elektronik.
 
Svar: Global Caché
Jag har ett fult hål i köksväggen, som jag kan täcka över med iPaddockan.
 
Svar: X Global Cache
Motivering: Jag vill bara HAAAAA!😉
 
Svar: X

Motivering: skulle bli den perfekta starten på moderniseringen av vårt radhus ala -56,
 
Svar: X. Global Caché

Motivering: kommer att vara en brygga mellan gammalt och nytt, min vita Pro-ject vinylspelare skulle få en ny kompis till de aktiva högtalarna, kommer att bli sjukt snyggt att korsa analogt & digitalt
 
Svar: X. Global Caché

Motivering: I så fall måste jag ju bara renovera eller bygga ut så jag får ett bra ställe att ha den på.
 
1. X Global Caché
2. Jag kan bara motivera detta genom följande bild: drool.jpg
 
  • Gilla
D09
  • Laddar…
Svar: X

Motivering: Denna skulle passa perfekt som styrenhet till mitt Sonos-system och mitt planerade automatiseringsprojekt!
 
Svar: X

Detta skulle vara pricken över i:et i min tillbyggda 20-talsvilla med infällda högtalare!
 
Svar: X

Håller på att fixa ljud på övervåningen, hade varit perfekt att ha denna där till ipaden. Lill killen har börjat lära sig hur ipaden fungerar så då hade han ju själv kunnat spela musik.

Den hade fått en fin plats i vardagsrummet, blivit början på min komandocentral för att styra hemmet.
 
Svar: X Global Cache

Motivering: Cool coool cooooool, perfekt för den uttjänta iPaden att få ett extraliv.
 
Svar: X. Global Caché

Jag måste helt enkelt vinna iDockan eftersom det här är en fullständigt onödig lyxpryl som jag bara måste ha eftersom jag har en ohälsosamt stort intresse för kabel, kanalisation och att fälla in saker i väggen. Så här ser det t.ex. ut i hallen på övervåningen där jag fällt in två högtalare och volymkontroll i väggen.

hall.jpg

I den pågående utbyggnaden så kommer det att bli ytterligare 3 eller 4 par av infällda högtalare, och alla ska kopplas till en förstärkare i teknikrummet som driver denna multiroom-anläggning plus 5.1-zonen kring TV:n i vardagsrummet. I teknikrummet ska det också stå en android mini-pc som fungerar som spotify connectserver. En iDock skulle bli perfekt för att förvara en Ipad samtidigt som den kan fungera som dedikerad spotifycontroller. Då kan den sitta på väggen och visa album art medans man själv jobbar i köket eller liknande. Möjligheten att visa album art borde ge en betydligt bättre musikupplevelse än att bara höra ljudet.

Jag har i dagsläget ingen ipad, men när jag installerat min iDock går jag och köper en.
 
Global caché.
Jag har adlig vunnit nånting så jag hoppas det blir nåt den här gången (y)
 
Svar: X. Global Caché

Jag vill bara ha denna otroligt fräna pryl. Den bygger jag direkt in i köket ovaför bänkskivan så jag kan använda den som "receptställ" när jag lagar mat till familjen :)
 
X. Global Caché
En fantastiskt snygg desing som skulle matcha min otroligt snygga fru!
 
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.