Vad säger ni?

Ska "möblera" mitt kök som är i ikeas gråbetsade ask, granit grå-svart bänksiva o vita vitvaror.

Har för tillfället ett Mio Plaine matbord i lönn med tillhörande stolar. Men har blivit väldigt sugen på ett runt Plaine bord i vitt!!! Köket är inte jätte stort med det får plats med ett bord för fyra utan att bli för trångt.

Skulle man kunna ha kvar stolarna till ett vitt bord el ska man köpa helt nytt...bordet är ju 3 år gammalt! :-[

Finns det nån där ute som kan ge mig råd?
 
Jag tycker det är snyggt om det finns någon gemensam nämnare mellan köksstolarna och bordet. Om du köper det vita bordet - varför inte t ex måla stolarnas sitsar vita? Eller fixa vita dynor till dem?
 
johan77 skrev:
Jag tycker det är snyggt om det finns någon gemensam nämnare mellan köksstolarna och bordet. Om du köper det vita bordet - varför inte t ex måla stolarnas sitsar vita? Eller fixa vita dynor till dem?
Ja, vita dynor e en smart ide! Men ju mer jag tänker på det...alltså ett vitt matbord o mina gammla stolar tillsammans ju mer vet jag att jag kmer störa mig på att det inte e samma färg!

Men det är ganska fräckt när folk har tagit ett bord o bara plockat ihop lite stolar...fast då ska ju resten av huset gå i samma stil!  :p
 
köp en burk med färg och ..... ;)
gaia
 
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.