Vinn exklusiv motoriserad docka för infällning av iPad

i-dock.png

Denna veckan har vi ett riktigt lyxigt pris som ska tävlas ut till en vinnare, en iRoom iDock som gör att du kan fälla in din iPad stående i väggen.

Dockningsstationen är motoriserad och har både laddningsfunktion och ljudutgång för anslutning till aktiva högtalare eller stereoanläggning. Den passar till både iPad 2,3 och 4 med lightning-kontakt. Du väljer själv om du vill ha en svart eller en vit. Själva surfplattan ingår dock inte.

Totalt värde cirka: 8 550 kronor

Så här tävlar du:

Allt du behöver göra är att svara på en fråga samt motivera varför just du förtjänar att vinna.

Fråga: i-Home supporterar även produkten iRule som gör om din mobiltelefon eller surfplatta till en fjärrkontroll. Vilken gateway passar till den?


1. Global Exet
X. Global Caché
2. Exet Caché

Posta ditt svar och din motivering i den här tråden. Vinnaren utses fredag 21 november.

-----------------------------------------------
Eventuell vinstskatt betalas av vinnaren.

Vinsten skickas till vinnaren direkt från I-home. Meddela i den här tråden när vinsten har anlänt hem till dig, så att vi har koll på logistiken.

Vi tackar I-homr för att de sponsrar den här tävlingen.
 
Svar: X. Global Caché

Motivering: Jag vill ha en! Inte för att jag behöver den, men för att den är cool!
 
Svar: X

Motivering: Vi ska bygga om köket nästa år och ett "önskemål" (krav) från sambon som jag ännu inte lyckats lösa, att integrera ipaden i köket så att den på ett snyggt sätt supportar matlagningen med recepttillgång. Detta skulle kunna bli en kanonsnygg lösning.
 
Svar:X Global Caché
Motivering: Mitt infällda multiroom saknar en snygg lösning för Ipaden att sitta på väggen.
 
Svar: x

Motivering: bättre julklapp till frun får man leta efter! iPad tokigare person än henne får man leta efter.
 
Svaret är X.

Motivering. Ska tilläggsisolera vardagsrummet på insidan och reglar då upp nytt. Perfekt att dra alla kablar bakom gipsen till högtalare och stereo och sedan koppla in denna häftiga dockningstation. Projekttråd garanteras.
 
Svar: X.

Motivering:
Jag har precis bestyckat hela huset med hemautomation men det största hindret uppstod då hela projektet var klart: Det visade sig vara rent omöjligt att uppfostra familjen i att man ska trycka två gånger på lysknappen i hallen för att släcka ner hela huset och tre gånger för att få mysbelysning. Att två tryck på lysknappen i köket ger "frukostbelysning och morgonmusik" på morgonen men "middagsbelysning" på kvällen verkar heller inte gå in. Jag behöver en smidig lösning för att fästa en padda på väggen där man kan aktivera respektive funktion. Alla jag har hittat hittills har kännts lite riskabla eftersom man riskerar att riva ner paddan från väggen. iDock är den perfekta produkten för mig och mitt äktenskap. :surprised:
 
  • Gilla
Bamsefar och 1 till
  • Laddar…
Svar x
min fru lagar all våran mat eftersom jag sitter i rullstol pga långt framskriden ms .
så detta skulle vara ett ypperligt sätt att visa min uppskattning till henne .
hon läser ofta sina recept på surfplattan och har den för de mesta mitt i maten , fastän den egentligen inte ryms , men hon har ingen annanstans att ha den på .
 
D09
Svar x

Slår med glädje ett hål i väggen för denna grymt lockande detalj :)

Varenda prylgen i kroppen skriker just nu =D =D

Mycket i vårt hem kretsar kring Apples system och vi saknar en bra och barnsäker plats för ipaden.

Idag fungerar ipaden tillsammans med iPhones och ett trådlöst tangentbord som media styrning via Apple tv och som komplement så skulle det bli en inomhuspanel för inte bara appeltv, musik utan öven övervakningskamerorna.

Bonus är att jag vet var jag ska leta efter ipaden ;)
 
Svar: x

Behöver den egentligen inte, men det är ju få prylar som har sån dragningskraft som denna och skapar ett okänt behov.
 
1. Global Caché
2. Åh, vilken perfekt pryl! Här hemma används paddan mest av maken för hans musiklyssnande.
Det innebär att den kan ligga och drälla omkring lite varstans och det har hänt att katterna har haft ned den i golvet ett par gånger. Vad skönt det då skulle vara att få den här lösningen på problemet! Alltid på samma ställe, laddad och klar!
 
X. Global Caché

Skulle vara ett perfekt komplement för att få multimedian och automation snyggt integrerade med varandra och i huset.
COOLASTE dockan jag sett!
 
Svar Global Caché

Den saknade länken i mitt system. Har utomhuskameror, sonos, larm, hemmaautomatik, värmereglering som alla kan styras via padda men saknar en given plats för kontrollpanel.
Försökt att ramma in en platta men fungerar inte så bra då den är svår att få stum när man skall trycka på den. Har en perfekt vägg i köket för infällning. Då kunde hustrun ha perfekt koll på hela huset ifrån sitt favoritrum. Dessutom koll på familjenskalenders för planering av aktiviteter via kalenderfunktionen.
 
Svar: X. Global Caché

Motivering: Vi håller så sakteliga att renovera vårt hem från omodernt slitet 80-tal till något modernt. Den här vore pricken över i!
 
Svar: X. Global Caché

Motivering: För att en iDock skulle lösa alla mina i-lands-problem :rolleyes:
 
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.