Rätt svar : 2

Precis vad jag har drömt
men nästan helt har glömt
hur underbart det vore i det nya spat
se hur vattnet strilar ned i marmorhandfat
 
Bildades 2010 (svarsalternativ 2).

Vårt badrum är vitt, vitt och åter vitt. Vit golvklinker med svag gråmelering, vitt matt kakel på väggarna, vitmålat innertak, vit toalettstol, vitt handfat, vit kommod, vit spegel. Till och med toalettrulleshållaren är vit. Detta tråkiga rum budgetpimpas just nu med hemmagjorda tillbehör: krokar i läder, handdukshållare av kopparrör, läderhandtag till kommoden samt någon form av kastanj/kottskapelse som treåringen gjort och envisas med att ställa dit. Dessutom gråmålar vi innertaket. Det underbara marmorhandfatet från Stonefactory skulle genast sätta lyxkänsla på vår budgetrenovering samt ge en wowpunkt i rummet som tar fokus från allt det vita.
 
2. 2010

Åh så fint! Om jag vinner ska jag pimpa kolonilotten :)
 
Svarsalternativ 2. 2010 är rätt.
Ett sådant vill jag ha stående på min fönsterbänk i gästrummet fy va fräckt.
 
Svar 2010

Vi har ett gammalt slitet äckligt badrum, som är det som står på tur för att renoveras i vårt hem. Det här huset har tidigare ägts, och renoverats, av en man som visserligen inte var helt ohändig, men som var snål och inte särskilt noga. Det märks nu mer och mer och det undgår ingen som varit inne i vårt badrum och det han valde var inte ens modernt då för drygt 20 år sen när den senaste renoveringen skedde...

Vi har inte haft råd att renovera detta badrummet ännu. Men med ett så här fint marmorhandfat så hade vi tagit oss råd omgående, och dessutom gått från en av de större positiva förändringar ett badrum kan genomgå, som ingen besökare kommer att undgå att se skillnaden på.

IMG_5057.JPG
 
Svar: 2010

Alla vet att det kostar väldigt mycket pengar att bygga nytt, vore inte helt fel att vinna ett unikt handfat till en början, nytt badrum!
 
Företaget grundades 2010.
Vitt porslin, så traditionellt. Ett mode som i princip alltid gällt.
Ett handfat måste inte se ut så. Jag vill gärna ett runt i marmor få.
Nytänk med annorlunda vattenstänk!
 
Stonefactory Scandinavia AB grundades 2010

Det vore verkligen ett riktigt lyft för vår gamla 80-tals badrum. Handfatet är sprucket och fult efter att en flaska ramlat i.
Ett vackert handfat är verkligen en ögonfröjd, när man kommer in i detta lilla rum!
 
Svar: 2 - 2010

Jag bygger ett nytt fantastiskt badrum med en stor kolsvart monolit i form av en jacuzzi och med Åländskt svart granitgolv med "labrador-blåglänsande" skimmer, handfatet skulle bli en ljuspunkt, en pärla med en spot på i allt det svarta!

Längtar redan.

/Christian
 
Svar: 2010


Skulle vilja vinna denna till min föredetta pojkvän som håller på att renovera sin första lägenhet. Jag tror han skulle älska den här lika mycket som jag.
 
He he!
Året för Stonefactorys bildande var 2010 .
Varför inte lite lyx i min stuga som verkligen är en stuga, dvs vatten i hink, torrdass och bastu strax intill Andträsket. Skulle vilja se marmorhandfatet monterat på en bänk för tvätt av händer, små rumpor och som en fröjd för ögat.
Hälsningar från Grönskan i Mörkheden.

Elina Blom Westergren skrev:
Vinn lyxigt designhandfat i marmor

[bild]

Denna veckan har du chans att stila till ditt badrum med ett nytt handfat av äkta natursten. Vi tävlar, tillsammans med Stonefactory.se, ut ett vitt marmorhandfat som sätter personlig prägel på rummet. Du väljer själv om du vill ha ett polerat eller ett halvmatt.

Totalt värde cirka: 3 950 kronor

Så här tävlar du:
Allt du behöver göra är att svara på en fråga samt motivera varför just du förtjänar att vinna.

Stonefactory skulle även bli glada om ni gillar deras Facebooksida, men det är inget krav för att kunna vinna i tävlingen.

Fråga: När grundades Stonefactory?
Svaret hittar du här: [länk]

1. 2007
X. 2009
2. 2010

Posta ditt svar och din motivering i den här tråden. Vinnaren utses fredag 14 november.

-----------------------------------------------
Eventuell vinstskatt betalas av vinnaren.

Vinsten skickas till vinnaren direkt från Stonefactory.se. Meddela i den här tråden när vinsten har anlänt hem till dig, så att vi har koll på logistiken.

Vi tackar Stonefactory.se för att de sponsrar den här tävlingen.
 
2. 2010
Med detta handfat blir badrummet helt nytt. Vackert, stiligt och självklart snyggt!
 
Med detta handfat blir badrummet nytt. Vackert, stiligt och självklart snyggt!
 
2010
Detta snygga handfat skulle sitta fint i vårt gamla hus som vi håller på att totalrenovera invändigt till modern standard och design men som utvändigt är en "röd stuga med vita knutar"
 
Rätt svar: 2010


Vi har ju inte snyggaste badrummet i byn helt klart. Men renovering är planerad under 1015 förhoppningsvis.
Det skulle bli så snyggt med detta marmorhandfat och vi skulle kunna bjuda in hela grannskapet till toalettvisning. :D
 
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.