M
Är det någon här inne som handlat/handlar på Byggmax i Kungsbacka, vad tycker ni i så fall om deras produkter.
Eller om Byggmax i allmänhet?
 
Finns ju både bra och dåliga saker där. Allt beror väl på vilket pris/kvalitet man vill ha.
 
Handlar på Byggmax i Kungsbacka ganska ofta...samma saker där som på alla andra Byggmax. Bra ordning och reda i den butiken dock tycker jag.
Du får nog ställa frågan mer specifikt vad du faktiskt undrar över...?
 
M
Har hört en del om att personalen i allmänhet på Byggmax är okunnig och kanske inte så trevliga, jag är mycket för personal i butik som är trevlig. Behöver inte hjälpa till och kunna allt, bara de ändå har en trevlig "approach" så vinner de mycket hos mig.
 
Men det är väl deras affärsidé och anledningen till lägre priser?

Självplock -Mät-Betala -Hem o spika..
 
Krilleman
Precis, man ska inte räkna med att gå in på Byggmax och förvänta sig att få vettiga råd och tips.

Då får du vända dig till annat byggvaruhus som skyltar med att dom har denna tjänst.

Däremot så ska ju all personal i "sälj-segmentet" alltid ha en glad och positiv attityd. Förvånansvärt många verkar ha glömt det.
 
M
Precis det jag menar, förväntar mig inte: du behöver det här, osv. Utan mer ett trevligt bemötande:) men Kungsbacka kanske är bra då, eftersom du handlar där mer än en gång Forbo?
 
Jag tycker personalen på Byggmax i Kbacka är betydligt trevligare än min lokala brädgård där jag är storkund...kompetens har jag ingen aning om, jag frågar aldrig butikspersonal om råd...de ska dock kunna berätta var sakerna jag letar efter ligger, och det tycker jag att de har koll på.
produkterna är helt standard, inget konstigt med det...
jag tror jag handlar där av smidighet..
 
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.