M
Svar: 2. 70 st

Smart och smidig, behövs det någon mer motivering? Klart man vill ha en sådan produkt!
 
Svar 2: 70 st.

Kan inte tänka mig något bättre för att få kontroll på hemmet och dess förbrukning. Det här är framtiden dels för att styra enheter när man är bortrest samt en central enhet för att styra belysning och funktioner.
 
2. Ca 70 st enheter.

Skulle passa mig utmärkt för att koppla samman mitt larm, mina tempgivare, väderstation, nexaenheter samt kommande Z-wavepluggar och dimmers! Vera är för mig just nu det enda som skulle passa!

Hoppas på tur!
 
Svar 2, 70 st

Motivering: Efter ett ha insett mina begränsningar i tålamod och framförallt tid, har jag mer eller mindre lagt ner mina försök att få igång z-wave sticka på min NAS. Nu är jag på jakt efter en färdig, fungerande lösning.
Då är Veran perfekt eftersom den fungerar direkt ur lådan,men ändå går att konfigurera ihop med larm etc.
 
Svar 2 (70 enheter)
Har bott i vårt hus från 1937 i 8 månader nu och har absolut ingen som helst koll på vad vi kan förbättra så vår familj behöver bli klimatsmart och det är ju en perfekt start att bli det med VeraLite Z-wave!
 
Svar: 70st
Vore grymt att kunna övervaka luftfuktigheten i krypgrunden. I övrigt verkar det finnas oändligt med möjligheter så jag har nog inga problem att hitta på roliga saker med detta system:)
 
Rätt svar är 2: 70st

Både jag och frugan är trötta på att krypa bakom soffa och andra skrymslen för att tända lampor så här års :(
Då skulle det toppen att börja bygga på Z-Wave i huset då detta är något jag funderat på länge!
Hälsn,
Jeppson
 
Svar:70 stycken z-wave enheter.

Jag har fastnat för Fibaro Z-Wave röksensorn som faktiskt är snygg! Och liten! Jag som nyligen har köpt två dsc brandvarnare dyrt till mitt larm, de som ser ut som gamla reliker i jämförelse, lika fula som stora. Som tur är kan jag koppla en VeraLite-enhet till larmet, Med en sådan skulle jag kunna byta mina brandvarnare mot fibaros snyggingar, och varför inte ett sånt där coolt öga när man ändå är i farten.
 
svar: 70

Nyköpt villa uppvärms av el
Vill inte att räkningarna ska bli fel
Att styra allt från veralite
Så skulle jag inte oroa mig om det ute blir lite kallt
Vintern kan då få komma
Och jag kan lungt med min elräkning somna
 
Svar: 70 st.
Teknik är inte min starka sida så jag skulle börja lite försiktigt med att välja mydlink. Eftersom jag älskar musik och inte tycker om att gå runt och tända och släcka lampor, vore det det perfekta alternativet för mig.
 
Svar 2, 70 stycken.

Med ett nytt hus som renoveras då vill det passa perfekt att kunna bygga upp kontroll på källaren, garaget, utebelysning, inne belysning, sätta upp scenarion till när man inte är hemma / bortrest för att öka tryggheten för min familj.
 
Svar:
2. 70st

Min favoritprodukt ur i-home.se sortimentet är Fibaro Z-Wave Universalsensor.
Förutom alla roliga sensorer och andra komponenter till Z-Wave så ger denna universalsensor nästan oändliga möjligheter att integrera systemet med massor av andra lösningar, som larm eller till och med hembyggda system!
 
Svar 2. 70 enheter

Har alltid drömt om att kunna styra hemmet med med en telefonen eller fjärrkontroll.
 
Svar 2 70st
Perfekt att hålla koll på vår fuktiga krypgrund , värmen till terrariet och frugans fobi om något är på när man går hemifrån . En verkligen tidssparande produkt
 
Svar: 2. 70st

Jag har länge sneglat på och velat ha Z Wave men tyvärr är investeringen inte riktigt genomförbar just nu för en föräldraledig pappa som för tillfället anväder det enklare Nexa. Vera Lite erbjuder däremot oändliga möjligheter att styra och schemalägga hemmets belysning och annan elektronik och därmed få möjligheten att vara med och bidra till att sänka energiförbrukningen.
 
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.