Snygg termostat till elementet! Har du kontrollpanelen till de också? Passade de på gamla elementet utan modifikation?
 
Nej jag köpte inte med panelen. Tyckte inte det var värt pengarna. Men de verkar funka bra. Man hör att de justerar sig lite då och då. Rörisen fick sätta någon reducering så de passade inte direkt på. På de nya radiatorerna passar de rakt på däremot :)
 
Varför gipsade ni väggarna?
 
Jag vet inte hur du menar? Varför skulle jag inte gipsa väggarna?
 
kulle
Ramnemark skrev:
Tackar. Jag har inte tillräckligt med saker för att fylla lin del men sambon har tryckt in en massa :)
Din del ska du väl fylla upp med .....Carlsberg :beer:
 
Vad är det för termostat?
 
Ramnemark skrev:
Jag vet inte hur du menar? Varför skulle jag inte gipsa väggarna?
Undrar också, verkar overkill.
 
Vad tänkte ni er att jag skulle ha på väggarna? Inredningen är skruvad i väggen och har ingen baksida? Gips är standard? Eller driver ni med mig? :x
 
Termostaten är danfoss living :)
 
Ramnemark skrev:
Vad tänkte ni er att jag skulle ha på väggarna? Inredningen är skruvad i väggen och har ingen baksida? Gips är standard? Eller driver ni med mig? :x
Vad folk menar är att det är ju 4 väggar där innan, varför gipsa de befintliga gick det inte att tapetsera eller måla om de befintliga?
 
Dels skulle jag ha i lite el i väggarna och dels skulle jag ha i isolering. Sen hatar jag att tapetsera. Gips och sen måla. Det var gamla spånskivor som satt där som hade spruckit och var tapetserade i olika lager. Gips är mycket trevligare att jobba med än spånskivor. Lika bra att göra de riktigt när de ändå ska göras. Och kostnadsmässigt är de ju växelpengar...
 
Snyggt. Ska nog också köpa ikeas grejer till vår nya garderob.
 
Tackar. Jag är väldigt nöjd. Och prismässigt så var de 1/4 mot elfa :)
 
Snyggt det vart, någon gillar fina skor...dock inget som jag skulle gå i personligen.
 
  • Gilla
Ramnemark
  • Laddar…
Ja jag tror mest att skorna är där för att tittas på. Hon använder väll 1 par varannan månad kanske. Men hon blir alltid lika glad när hon står och tittar på dem ;)
 
  • Gilla
rebban_5 och 2 till
  • Laddar…
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.