Svar 2: 70 st

Favoriten blir Fibaro Z-Wave motion.
En grym multisensor som även är snyggt förpackad.
Den kan skrämma livet ur vem som helst! Ha ha ha!

/Ove
 
Svar: Upp till 70 enheter.

Jag har alldeles för länge gått och funderat på hur jag skall lösa fuktindikering under kyl/frys på ett smart sätt då jag av erfarenhet vet hur tråkiga skadorna blir vid olycka. Såg på hemsidan att här är lösningen för mig!
 
Svar: 70st

Motivering: Vi känner att vi saknar det här med automation och teknik i vårat hus. Det skulle vara ett lyft för både huset och oss, dessutom väldigt coolt!
 
Svar: 70st

Absolut coolaste artikeln är helt klart iDock! Snyggare och smidigare lösning för att kunna docka sin älskade padda går inte att hitta!
 
Svar 2
jag vill vinna dessa därför att de verkar vara en vettig och smart produkt som fyller ett behov som vi har .
 
Svar: 2. 70 st

En produkt jag gillar är Fibaro Motion Sensor. Förutom att den ser kul ut så mäter den värme, rörelse och ljus. Perfekt för att ha koll på när ungarna glömt släcka ljuset, lämnat garagedörren öppen med mera.

Eftersom jag bor i ett stort hus med fristående garage behöver jag en produktfamilj med god räckvidd. Z-wave som bygger mesh-nät och stödjer dubbelriktad kommunikation uppfyller detta.
 
svar 2 70st
Låter som det kan lösa en del problem och underlätta i vardagen
 
Svar nr. 2 70st

Vore fint att få ett sånt paket.

//Robert
 
Rätt svar: 70 st

Min favoritprodukt är VeraLite Z-Wave Controller. Inte bara är den liten och snygg, den innehåller också oändligt många möjligheter. Precis som hjärnan i ett smart hem ska vara.
 
Svar: 2

Vem vill inte att hemmet skall bli ännu smartare?
 
Svaret är 70 st.

Om jag skulle vinna detta skulle jag skänka det till min far som vill kunna styra sina lampor och, framför allt, fasadspotlights.
 
Svar: 2

Hade varit bra med en extra Vera för att kunna testa/verifiera MySensors pluginen i UI7 utan att påverka vår vanliga automation.
 
<=70st. Jag vill ha ett system som klarar av att gå igenom de armerade betongväggarna. Z-wave lovar att detta skall fungera, vilket skulle innebära att jag äntligen skulle kunna få en sådan här lösning att fungera.
 
Svar: 2. 70 st

När vi kommer till stugan på höstkvällarna är det mörkt utanför och kallt inuti.
Det vore så skönt att komma till ett upplyst och uppvärmt hem, och det skulle vi kunna få till med enkel och funktionell hemautomation!

Är det någon som listat ut hur man ska tända brasan med fjärrstyrning?
 
Rätt svar är 1, X och 2. Men mest rätt kanske ändå 2:an är!

Tänk att kunna kolla hur huset mår samtidigt som man förbereder huset innan man kommer hem. Att vinna detta start-kit vore perfekt då vi står inför en tillbyggnad av vårt nyligen inköpta 20-talshus. Det är denna typ av innovation som man ska komplettera den gamla stilen med för att nå det optimala resultatet!
 
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.