Tyvärr så är det nån dum fan som bestämt att det bara ska va 24 timmar på ett dygn. Så den hann tyvärr inte bli färdig. Jag lyckades dessutom bränna en kontrollbox till det ena paret ben, så nu får jag konstruera om. :(
Jag har skaffat mig ersättare till de två benen jag inte längre kan använda. Och denna gången blev det från ett skrivbord som bara har ETT ben i mitten. Så jag får konstruera om hela mojängen. :( får helt enkelt bli till sommarn. Jäkligt surt med tanke på att konstruktionen i princip va helt klar.
 
  • Gilla
roland53
  • Laddar…
Ge inte upp, hoppas jag :)

Kanske läge att få den färdig till Nyårschampagnen ? :cool:
 
Redigerat:
Haha nä då ja ger inte upp. Men måste planera in den på altanen så den inte krockar med den skjutbara paviljongen jag tänkte konstruera. Har under sommaren/hösten upptäckt att det finns inga paviljonger, oavsett pris, som håller det måttet jag kräver. Hållfasthetsmässigt alltså. :)
 
Ser riktigt najs ut. :) men ser även jäkligt dyr ut! :D
Fick du fram nått pris på den?
 
Följde länken till tillverkaren och hittade ett pris $2495.00, men vet inte vad den skulle kosta i Sverige.
 
Hahaha... Ja de va kanske lite väl saftigt för ändamålet. :D hittills är det gratis. Om man inte räknar tiden ja lagt ner. Men med en sådan hiss hade man fått modifiera en del me.
Kan inte förstå att inte kineserna har börjat tillverkning av TV-hissar i större skala? Dom gör ju allt annat! :D
 
  • Gilla
fubar
  • Laddar…
En mycket intresserad person undrar hur bygget gått? :)
 
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.