Hej, det är något jag missar. Jag tycker att jag har stängt av email vid bevakningar (har valt; skicka inte email) men likt förbenat så dyker de upp ifrån vissa trådar ("För nybörjaren: Dra fiber till huset")

Hur stänger jag av det?! Ponera att jag kan leva med byggahus nyhetsbrev, men vill annars inte ha något email under några andra omständigheter. Särskilt inte när någon svarat i en tråd.

P.S Och jag vill alltså *inte* ha email när någon svarar här. Jag kan kolla manuellt... :)
 
Då gör du så här:

1. Klicka först på ditt användarnamn lars_stefan_axelsson uppe i svarta listen.
2. Klicka därefter på Inställningar.
3. Sedan väljer du "Bevaka inte" bredvid "Förinställt bevakningsläge för diskussioner:" och klickar på Spara ändringar.
4. Sist (för att hantera tidigare bevakningar) klickar du på Bevakningar i svarta listen och bockar i bocken högst upp till höger i listan och väljer "Inga meddelanden via e-post" under "Valda ämnen". Tänk på att du bara kan bocka i en sida i taget.
 
Problemet är att det där Förinställt läge inte fungerar när man kommenterar en artikel. De bevakningarna blir av nån anledning med e-post-avisering.
 
  • Gilla
lars_stefan_axelsson
  • Laddar…
Tack för felrapporten. Det får vi försöka fixa.
 
Det gäller även bloggar, vore jättebra om alla dessa valmöjligheter finns under inställningar.
För just nu så kan man få notifieringar av trådinlägg, bloggkommentarer samt nyhetskommentarer, men bevakningar i Inställningar tar bara hand om den förstnämnda.
 
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.