Hej.

Är det nån som vet bra leverantörer av takskenor som man hänger på halogenspottar? Helst ett 230V system.

Jag har en länk men de känns lite "källaraktiga" av döma av hemsidan. Schyssta prylar verkar de dock ha. Prismässigt har jag ingen aning än.

http://www.edison.gs2.com/

Tacksam för många förslag :)
 
Kollat helpräktiga ikea?
 
kolla in Altima, med de är 12v men snygga.
ska du ha 230v skena blir skenan klumpig och stor
 
IKEA har nåt sladdrigt och plastigt.

Det jag är ute efter är ett system med raka bitar, böjar, olika spottar etc. Dvs. det som den sajten jag redan har erbjuder. Dock så söker jag en mer seriös leverantör (utan att veta om de är oseriösa :) ).

 
jimmy1976 skrev:
kolla in Altima, med de är 12v men snygga.
ska du ha 230v skena blir skenan klumpig och stor
12v är ok men jag kan inte dölja traffon nånstans. Men är den slimmad och kan fästas i taket så varför inte.
 
kolla på bliden, trafon är den runda prylen som sitter i taket. Finns även i vitt
 
  • PICT0037.JPG
    Inloggade ser högupplösta bilder
    Skapa konto
    Gratis och tar endast 30 sekunder
Ser ju jäkligt smutt ut. Nu verkade inte Altima ha alu lampor men jag ska kolla närmare.
 
Den finns visst i:
svart-vit-aluminium

Aluminium skena E-nr: 74 179 02
Jag skulle råda dej att köpa hos en elgrossist
Jag köpte 2m+1m skena, 1 hörnskarv, trafo, 5st Diamond armaturer för 2000:- och det är billigt...men men smakar det så kostar det
 
Sorry, lurades av bilderna. När jag klickade på en lampa så såg jag alla alternativ.
 
Du har alltså fäst dem direkt i taket utan takfästen?

Det enda jag saknar är skarvar i alu, iaf på den sajten jag kollar (elbutik.se).

 
Tak fästen köper man seperat. Man skruvar fast den med 1 skruv, sen trycker man fast skenan och vrider fästet. smidigt och snyggt.
kolla på www.storel.se under "gästlogin" sen på lista 74.
 
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.