Hej,

Efter den senaste uppgraderingen, för ca en kvart sedan, verkar det inte finnas fungerande länkar till trådar när man valt "Bevakningar".
 
Testa ladda om sidan med hjälp av Ctrl+F5 eller stäng ner fliken och starta om den.

Vi tror också att det ska räcka med att man klickar på en länk på sidan för att bli av med problemet.
 
Har startat om flera gånger utan framgång. Problem i Iceweasel 24.8.1 (Debians Firefox). Dock fungerar det i Chrome.
 
Till höger i "svarta listen" finns "Senaste", "Bevakningar" och "Deltagit". "Senaste" och "Deltagit" fungerar medan "Bevakningar" ger en till synes korrekt sida men där "länkarna" till trådarna inte är några länkar.
 
Även länkarna under "Meddelanden", "Bevakningar" och "Inställningar" i vänsterspalten verkar vara döda, alltså efter det att man valt "Bevakningar".
 
Hmm.. Vi lyckas inte reproducera felet i Firefox. Testa rensa cachen.
 
Använder du Linux eller Mac?
 
Linux. Ska testa mer senare. På språng i regnet med Tapatalk nu.
 
Felet är (i varje fall delvis) på min sida. Med en "ren" instans av Iceweasel/Firefox körd av en annan användare fungerar det som det ska. Med min vanliga användare fungerar det inte. Felet dök upp i samband med uppgraderingen av BH i eftermiddag. Några tankar kring vad som förändrats och hur det kan orsaka detta skumma fenomen?

Jag har rensat cachen och startat i "felsäkert" läge utan tillägg. Dessutom slängt alla BH-kakor. Fungerar fortfarande inte...

Återkommer om/när jag får normal funktion. Väldigt mysko dock att "Deltagit" fungerar men inte "Bevakningar"...
 
Ipad air, Ios 7, browser mercury.

Trodde det var mercury som fått fnatt så jag installerade chrome istället. Chrome funkar, mercury gör det inte.
 
MathiasS skrev:
Ipad air, Ios 7, browser mercury.

Trodde det var mercury som fått fnatt så jag installerade chrome istället. Chrome funkar, mercury gör det inte.
Har du smmma problem som jag? Dök det upp i eftermiddag?
 
Mikael_L
Jag har exakt samma problem som Alfredo.

Jag har inte påbörjat någon felsökning än, som t.ex. rensa kakor.

Återkommer när jag vet mer.

ps Firfox 17.0.11 ESR och win 7
 
Mikael_L
Kakor rensade, fungerar nu för mig.
 
  • Gilla
Alfredo
  • Laddar…
Alla kakor rensade, ej enbart uppenbara BH-kakor. Nu funkar "Bevakningar". Återstår att se vad jag "tappat", eller vunnit, pga av andra krossade kakor... :confused:

Jag kommer aldrig att begripa det här med data. Tur att chefen inte fattar det... ;)

Trevlig helg på er alla!
 
Tror att felet beror på att något javascript går sönder. Ser ni "svarta footern" på de sidor där det inte funkar?
 
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.