Har ej sökt efter om frågan ställts tidigare.
Skulle vilja ha den funktionen även under "Senaste inlägg"
I mobilappen finns den tillgänglig under "Meny".
Nu måste man gå till Forum och sedan längst ned.
 
  • Gilla
Drömhus2012 och 2 till
  • Laddar…
Menar ni att ni skulle vilja ha en "Markera allt som läst"-länk ovanför Senaste inläggen listan för att på så sätt "Börja om från början"?
 
  • Gilla
AndersS
  • Laddar…
Ja.

Har du läst min tråd, länkad i inlägget ovan, om det, där jag förklarar hur jag läser forumet på datorn?
 
Japp, när man kollat genom listan över de senaste inläggen, så trycker man t.ex. bara på "Home" och klickar sedan på "Markera allt som läst".
 
Varför?

Du vet ju ändå att du inte har läst allt.
Om det då markeras som läst eller oläst spelar väl ingen roll :eek:


:thumbdown:
 
När man öppnar "senaste" nästa gång slipper man alla trådar som man redan klassat som avklarade. Även när man öppnar i appen, slippa alla nn trådar och bara få de som är uppdaterade.
 
  • Gilla
AndersS
  • Laddar…
KnockOnWood skrev:
Varför?

Du vet ju ändå att du inte har läst allt.
Om det då markeras som läst eller oläst spelar väl ingen roll :eek:


:thumbdown:
Jo, utifrån hur jag använder forumet annars skulle jag inte ha efterfrågat den och flera med mig tydligen.
Däremot kanske inte alla gör det, så för den skull behöver den ju inte anses som onödig, eller?
 
AndersS skrev:
Jo, utifrån hur jag använder forumet annars skulle jag inte ha efterfrågat den och flera med mig tydligen.
Däremot kanske inte alla gör det, så för den skull behöver den ju inte anses som onödig, eller?
Jo, jag bara inte förstod varför.
Jag menar, vad gör det att vissa är markerade som olästa?
Allt stå ju i datumordning och du vet ungefär när du senast var inne och kikade.

Nej, jag börjar nog bli trött, dags att koja. Hjärnan har stannat.
Det är lite det att varje sådan här "liten" ändring får en massa annat bra att sluta funka ett tag.
Det är mitt intryck från de senaste månaderna i alla fall.
 
Föreslår att du läser den länkade tråden - syftet med funktionen förklaras där.
 
Har läst, men kan fortfarande inte förstå behovet.

Sorry :confused:
 
Då får du helt enkelt låta bli att klicka på den länken när vi (förhoppningsvis) har fått den på plats.
 
Jag ska undersöka saken närmare men jag lovar inget.
 
Nu går det att "Markera allt som läst" även i mobilversionen. Länken hittar ni under "Meny" som syns högst upp till höger.
 
  • Gilla
TeroM
  • Laddar…
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.