En skruttig gammal snabeldrake har vi som inte duger
Man kan säga att till storstädning den verkligen SUGER!

Under soffan har dammråttorna öppnat drive-in
Och det är knappast deras enda kryp-in…

Ett rent och fräscht hem som även efter dammsugning skulle lukta gott
Då det gamla filtret i vår härk sedan länge utgått.
Trött på att hemmet sprids av en hemsk odör man tvingas inhalera
Och inte ens dammet lyckas den eliminera.

Lyckan vore därför att äga en Electrolux som har lösningen för smuts och hundhår
En UltraOne Quattro skulle lätt skapa trivsel genom att sopa undan alla spår.
 
Svar: 5 liter

Motivering: För att jag skulle duellera en "vanlig" dammsugare mot centraldammsugaren och redogöra resultatet på Byggahus!
 
5 l
Dammsugaren jag har sög fett - och funkar därför inte längre. Behöver en ny!
 
Svar: 5l

Jg och min fru hatar vår nuvarande(värdelösa) dammsugare av hela vårt hjärta och har gjort sedan vi köpte den för fem år sedan. Nu flyttar vi till ett renoveringobjekt med två småbarn, så ny dammsugare går inte att prioritera :(.
 
Min befintliga dammsugare "suger" :D bokstavligt talat enligt min sambo! Jag hävdade motsatsen o gav bort hennes när vi flyttade ihop...men får väl ge mig på frågan o införskaffa en ny, därav skulle denna racermaskin kunna skänka frid i hemmet! 😄
 
Svar 5 liter

Med hårfin perfektion och knivskarp precision, blir städningen en sensation.
 
kulle
Svar: 5 liter

Köpte en Hoover för ett par år sen och den är värdelös , skulle gärna gå tillbaka till Electrolux igen.
 
Svar: 5L

Väcker ha begär, Vill ha!!!! :)
Mvh
Lasse Lindberg
 
Hej jag och frugan har sedan många år tillbaka Electrolux damsugare.

Min Far är 83 år och jag hjälper honom städa, han har en bedrövlig gammal damsugare.
Han har inte råd att köpa en ny det vore därför fantastiskt roligt att få ge honom en ny lyxmaskin som underlättar städningen om jag vinner denna tävlingen.:rolleyes:
 
Svar: 5 liter

Motivering: Det är höst, mörkret sänker sig, kylan kryper inpå knuten, husdjuren drar in både sin päls och annat spännande från skogen och sprider över ytorna i huset, den gamla dammsugaren är över tio år och sliten. På något vis skulle en ny dammsugare av klass göra mig glad just nu :)
 
Svar 5 l
våran gamla damsugare låter som ett gammalt tröskverk och suger välldigt dåligt , eller extremt dåligt , så den här skulle sitta fint att vinna .
 
5 liters påse

Våran gamla Samsungsugare låter som en överansträngd byggfläkt och förbrukar 2000w vid användning. Som miljömedveten så skär det i oss varje gång vi använder den och våra barn gråter när vi startar dammsugaren, så ingen kan vara hemma när det ska dammsugas.
 
Redigerat:
Svaret är fem (5) liter

Jag vill uppgradera till en bättre dust-buster för att hålla kvalstren borta från våra andningsvägar.
 
5 liter

Dags för en ny dammsugare för den gamle Hugin från 80-talet har gett upp, är denna Electrolux lika bra? den är bra mycket snyggare i alla fall :)
 
Matzeball
Svar 5 Liter
Äntligen en dammsugare som är så snygg att jag inte vill ställa undan den, så tyst att jag kan dammsuga mitt i natten. Den blir en fin kompis.
 
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.