D09 skrev:
[bild]

Kanske på gränsen eftersom det handlar om politik men chansar :)

Tyckte han bjöd på en go humor
Snarare tragiskt att personen inte förstår att denne slösar bort sin röst för att få det samhälle denne önskar ;)
 
mexitegel skrev:
Snarare tragiskt att personen inte förstår att denne slösar bort sin röst för att få det samhälle denne önskar ;)
Om det ens har hänt.
 
hh4s14.JPG
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
 
Krilleman
Nyfniken skrev:
Om det ens har hänt.
#2

Om det ens har hänt...
 
TeroM skrev:
Kanske skulle lägga in detta i teknikdelen istället men den passar nog bättre här.

Två veckor sedan hade en av hundarna attackerat fjärrkontrollen till comhems ondemand box. Räckte inte med att bara sätta ihop, var tvungen att fixa ett par ledningsbanor som hade fått brott då det var en spricka på kretskortet.

[bild]

Idag var hunden var tydligen inte nöjd med programutbudet eller att jag lagade fjärren och satt framför TV'n, och fixade fjärren för gott.

[bild]

Den där kommer inte ens jag (som lagat barnens McDonalds leksaker när de var små) försöka att fixa. Ngn som har en Motorola fjärr över ...?
Har haft en sådan det vet jag, om den existerar i min ägo eller återvinningen är oklart. Har du löst en ny eller ska jag ta en kik i morgon?
 
Goteborg skrev:
Har haft en sådan det vet jag, om den existerar i min ägo eller återvinningen är oklart. Har du löst en ny eller ska jag ta en kik i morgon?
Har du en vore det bra. Testade med universal modeller, verkar inte funka med motorola boxen. Lite googlande gav samma svar, den är svår. Just nu har jag tryckt in en CA modul i TVn men saknar HD kanaler utom de fria.

Eller ... Ägna inte kraft på det, ondemand funktionerna har jag aldrig nyttjat och vi kommer ersätta comhem om 2-3 månader så får jag stoppa in programkortet (istället för vad som brukar sitta där) i TVn om jag vill se ngn HD kanal utanför 1,2 & 4 fram till dess.

Men tack för tanken.
 
Hihi, för 90pix är det taget! Favoriten var "fönster dör bytt"

Mvh fremax
 
vojma skrev:
Jag var osäker på var jag skulle lägga inlägget men vi provar här så får vi se...

[länk]

[bild]
Dåligt att försöka göra smygreklam för din firma :)
 
  • Gilla
vojma och 6 till
  • Laddar…
D09
vojma skrev:
Jag var osäker på var jag skulle lägga inlägget men vi provar här så får vi se...

[länk]

[bild]
Gillar knappen " betala varan direkt "
 
Detta med sär skrivning kan vara väldigt under hållande :p
 
Han klipper säkert gräsmattan åt en också, det är värt 90:- ☺
 
tullemannen skrev:
Detta med sär skrivning kan vara väldigt under hållande :p
Lägga tack också. :p
 
Jag tar in honom om han är behörig elektrikter och behörig att lägga tätskikt :D
 
M
Efter en månad av meck med gamla bilen som stått oanvänd några år var jag glad att jag fixat alla fel som jag hittat. Jag åkte till bilprovningen igår och den gick igenom utan anmärkning :)

Nu när jag tittar på pappret läser jag att besiktningsperioden är oktober-februari. Hade jag väntat två dagar till hade jag sluppit en till besiktning..... :banghead::banghead::banghead:
 
  • Gilla
Enk Projektet och 8 till
  • Laddar…
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.