Jag har nyligen köpt en sådan, dock med andra mått. Det är tunn plåt i den, lite smäckiga beslag och den är troligen byggd i Kina. Om du behöver en kärra att enstaka gånger åka till tippen eller brädgården är den perfekt. För regelbunden användning i arbetet, välj en annan.
 
En snabb googling: Släpvagnsbutiken ägs och drivs av Boro Nordic AB i Karlholmsbruk . Vi är den nordiska distributören släpvagnsproducenten Boro i Polen, numera största tillverkaren av släpvagnar i Polen tillsammans med Niewiadow som ingår i samma koncern. Vi säljer robusta vagnar till rätt pris. Verksamheten drivs från Karlholmsbruk med återförsäljare runt om i Sverige.
 
Finns det fler vagnar som har alla lemmar borttagbara?
 
Att jag skrev att den troligen var byggd i Kina beror på att i jämförelse med min förra släpvagn som var en Dansk Variant (ett lågprismärke) så var den bygd som en stridsvagn.
Du får vad betalar för.
 
peternicklas
Anduro skrev:
Finns det fler vagnar som har alla lemmar borttagbara?
Annsems PSX
 
peternicklas skrev:
Annsems PSX
Ja ibland är det bra att kunna fälla helt.....och det är ju lite enklare att få truckhjälp också....

IMG_1103_www.jpg
 
peternicklas
MathiasS skrev:
Ja ibland är det bra att kunna fälla helt.....och det är ju lite enklare att få truckhjälp också....

[bild]
Likaså när man ska lossa grus mm. och vill göra det från sidan. Ner med lämmen och skyffla direkt i skottkärran. Lasta från sidan med truck utan att behöva oroa sig för flakbottnen eller att trucken för allt framåt. Är nog en av de bättre investeringarna man har gjort.
 
Finns dom i Sverige?
 
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.