Vinn valfria tapeter till ett rum till ett värde av 6 000 kr!

tapeter_big2.png

Gör hösten lite roligare. Nu har du chansen att fräscha upp ditt hem med nya tapeter. Tillsammans med Boråstapeter tävlar vi ut tapeter till ett rum, och du väljer själv vilken tapet du önskar vinna upp till ett värde av 6 000 kronor. Hos Boråstapeter finns något för alla smaker. Här får du mängder av valmöjligheter, uppdelade i hela 20 olika kollektioner. Är du osäker på valet kan du just nu beställa 5 tapetprover för 99 kr direkt hem i din brevlåda och du får pengarna tillbaka när du sen beställer tapeterna online!

Totalt värde: Upp till 6 000 kronor

Så här tävlar du:

Allt du behöver göra är att svara på en fråga samt motivera varför just du förtjänar att vinna.

1. Skriv ner din favoritkollektion som du vill vinna tapeter ur.
2. Motivera varför just du ska bli den lyckliga vinnaren.

Posta ditt svar och din motivering i den här tråden. Vinnaren utses fredag 19 september.

-----------------------------------------------
Eventuell vinstskatt betalas av vinnaren.

Vinsten skickas till vinnaren direkt från Boråstapeter. Meddela i den här tråden när vinsten har anlänt hem till dig, så att vi har koll på logistiken.

Vi tackar Boråstapeter för att de sponsrar den här tävlingen.
 
Våra dagar består likts mångas här,
Fullt med tankar på huset vi håller kär,
Timmar och dagar nätter och kvällar,
Vi oss till renoverinsträsket sällar.
Men visst får all möda till slut sin nåd,
Den dag du är redo att sätta upp din första tapetvåd.
Jag önskar såklart att vi var där redan nu, Med vår kvarn från 1867.
Men tills den dagen kommit för oss,
Fortsätter vi att drömma förstås.
Om vackra tapeter som sätts upp utan kiv.
Vackra nog att stanna uppe hela våra liv.
Och den där äkta känslan kan bara uppnås,
Med Tapeter ur Karlslund från Borås.
 
Undrar hur många jag har frågat mig själv hur jag får till det där lilla extra, när man bor i ett hus vid havet och vill fullända skärgårdskänslan?
En sak är iaf säker, med Borås tapeter Marstrand så är jag i hamn;)
 
Det är nu dags att göra om
Ta ett nytt rum eftersom
I hus finns det alltid att göra
Från många man tips får höra
Nu är det dags för mitt slitna sovrum
Vill få den som går in helt stum
Romantiskt ska det vara
Så att man aldrig bort vill fara
 
D09
Svar : everyday

ImageUploadedByByggahus.se1410592286.307218.jpg

Vill ha denna som fondvägg vid tv etc i tösens nya rum
 
Svar: Marstrand

I vårt nya hus finns det massor med gamla tapeter som ska tas ner, vilket blir ett stort jobb. En tröst och belöning för det hårda jobbet ville vara att vinna en fin tapet!
 
Hus från -55,
orginaltapet i mitt hem.
9133 Borosan
vill jag sätta upp endera dan.
Här blir det inte om återbruk tal,
med en sån gammal tapet finns inget val.
 
Jag skulle vilja tapetsera om i mitt sovrum för de som tapetsera lägenheten innan jag flyttade in var verkligen värdelösa för tapeten hänger på vissa ställen och släppt från väggen.

Svar: Borosan 14

Skulle jag vilja ha i mitt rum, en av dem är min favorit!


bloodsband@live.se
 
1. Falsterbo.
2. Med ett rum som har hamnat i skymundan och mer agerat förråd och avstjälpningsplats har det varit svårt att få trivsamheten att sätta sig i väggarna. Huset har känts skräpigt och fullt av negativa energier. Nu har vi äntligen fått iväg allt som inte hörde hemma där och vi har fått ett ljust och luftigt rum att göra med vad vi vill! Gästrum, arbetsrum, mysrum, bibliotek... Möjligheterna är många, men för att det ska bli riktigt bra så måste de gamla skavda tapeterna bort och ersättas med nya fulla av livsglädje och sprudlande energi. Vi som bor här känner att lyckan sitter i väggarna i vårt gamla hus. Det är bara att varsamt ta fram den och låta väggarna få tidstypiska "kläder" men eftersom ekonomin inte är den bästa så kan vi bara hålla tummarna och hoppas på turen!
 
graceful-living wallpaper-6614
Perfect for my new walk in closet
 
Silent Nature 9065
passar utmärkt i vårt hem.
Liten matsal ska bli snygg
vacker smakfull skön och trygg.
Tack för att vi här får önska
Boråstapetens milda grönska.
 
Vår tråkhall skulle behöva ett lyft och dessa tapeter skulle göra underverk där =)
Nu är där slitna tapeter som suttit sedan stenåldern. Högt i tak och en snygg lampa som finns där skulle passa ypperligt till mitt tapetval. Dessutom har vi sedan länge fina fotoramar passande tapeten som ligger i en låda, så det är liksom själva viktiga väggarna som felar.
Detta vore guld värt att vinna! Vår hall skulle äntligen, äntligen bli snygg!!!
 
Jag vill vinna :
Borosan EasyUp 11
Artikelnummer:
39102


Jag är inte mycket för något klyschigt svar eller rim o ramsor...
Men vårat matrum skulle bli klart i år iallafall..
 
Fotboll är det bästa grabben vet,
Vilken lycka att ni har hans drömtapet!
En fondvägg tapetserad med mönster som en boll,
Visar jag honom denna säger han "mamma, du har bra koll"!

Lilleby 2683 eller 2684 får gärna flytta hem till oss,
Snygg och grabbig - från Boråstapet förstås!
 
Drömmen om ett kontor,har jag haft så länge.Få lite ordning på pärmar och papper.
Men i vardagens bestyr,så har drömmen fått vara en avlägsen dröm.
Men nu har jag hittat nåt enkelt ,men stilfullt som PIGMENT WALLP - 7910 som jag verkligen vill ha.
Skulle matcha resten av rummen som restaurerats ,och som dom flesta från Boråstapeter på väggarna har !
 
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.