Svar X spotlights

Bor med skogen som granne vilket är härligt på sommaren med ljusa nätter men kolsvart nu när mörkret återvänder.
 
x spotlights
Vi köpte huset för två år sedan. Förra ägaren höll hårt i plånboken. Vi har fått börja med de stora utgifterna som ventilation och dränering och de sakerna är såklart viktigast. Men det hade ju varit roligt att kunna göra något snyggt i trädgården för trevnaden också och där hade utebelysning gjort mycket för trivseln!
 
Mitt svar är 1 (stora starkströmsarmaturer)

Jag håller på och bygger ett fritidshus. Där finns ingen gatubelysning, så upplysning behövs. Vinst skulle innebära att jag kan göra något fint och lite extra.
 
Svar=X

Kvällarna börjar bli mörka och ej hunnit få upp utebelysning efter elrenovering.
Just nu tänder jag lyktor på väg in till huset för att hitta in till dörren efter en sen pubrunda. Snälla lys upp min väg i höst/vinter :)
 
Ett jättegrattis till veckans vinnare Surfarn som med en målande motivering tar hem utomhusbelysning upp till ett värde av 2 500 kronor. Grattis grattis!

Motivering: Nu när vi planerar vårt nybygge har jag insett att rätt placerad belysning gör hela tomten och huset till en tavla om natten, och trädgården kan avnjutas även mörka höstkvällar sittandes inomhus i en skön soffa. Tyvärr är budgeten för huset hårt hållen så därför kommer utebelysningen att nedprioriteras och hamnar någonstans under ugnen med pyrolysrengöring långt ned i priolistan. Men med ett litet startkapital som är låst till utebelysning så kommer vi iaf ha råd med några lampor och hela familjen kommer kunna hitta upp till huset under den mörka årstiden
 
  • Gilla
Micke_Schonning
  • Laddar…
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.