Svar: 5 år

Ett hus stod och gapade tomt, trädgården växte igen, färgen flagnade och det såg så ensamt ut. Sedan flyttade vi in och fyllde huset med kärlek, ytterligare en familjemedlem och gav det massor av tid. Badrummet på ovanvåningen behöver göras i ordning och vad skulle inte passa bättre än de här. Så nu håller vi alla tummar och tår!
 
Svar: 5 år.

Jag har slitit på egen hand i ett par år nu med att få fason på huset, och har äntligen blivit klar med utsidan och är nu redo att börja fundera på insidan.

Det viktigaste just nu är att få klart badrummet. Idag kan duschen inte användas eftersom plasttapeten är lös precis där, handfatet är i princip helt igenkalkat och allt är 40 år gammalt, slitet och fult.

IMG_0656.jpg

Men när badrummet är färdigt kan jag äntligen sälja lägenheten och flytta ut permanent och sedan avsluta det som återstår i lagom takt.

Och jag tror att fint badrumsset är precis vad som behövs för att ge mig den energiboost som krävs för att som glad amatör ro ett sådant projekt i land.
 
Svar på er fråga är 5års Garanti!

Jag såg er tävling där man kan vinna ett toppen fint badrums set från hafa.Vi håller på och ska göra om barnens toalett
Till ett modernare stil där det nu saknas underskåp samt förvarings möjligheter i överskåp å dårlig belysning.Så detta hade ju varit en dröm ifall turen kunde falla till oss och få bli dom lyckliga vinnarna av denna tävling.Vi alla håller tummarna här hemma å hoppas å hoppas :)
 
Svar: 5 år

Vår lilla badrumsmöbel har sett bättre dar,
till att byta räcker inte våra pengar fast vi spar.
Nöjena de slopas,
när utgifterna hopas.
Så nu hoppas vi att tur,
ska hjälpa oss slippa denna sinekur.
Det skulle vara helt underbart,
att göra vårt lilla badrum fint och klart.
 
5 år

Mitt badrum kan mer än små barn skrämma
Klockan är sen och snart dags att sova
Om jag imorgon vunnit något ifrån bygghemma
Blir jag jätteglad vill jag lova...
 
*Trumvirvel* Veckans vinnare i vår badrumstävling tillsammans med Bygghemma.se är ingen annan än vår medlem Malisan74. Snart kommer ett badrumsset märkt Hafa och knackar på din dörr. Stort grattis från alla här på redaktionen!

Motivering: Nyligen flyttat in i en villa och har renoverat en hel del och har toalett och taket av dom stora investeringarna kvar. Fick byta fönster 17 st, dra in bergvärme, dränera och det var inte billigt. då pengarna inte räcker till då vi inte räknade med att dra in bergvärme blev vi tvungna att välja mellan taket och badrummet. Tyvärr blir det taket och badrummet får vänta i 2 år tills vi samlat ihop lite pengar. Får stå ut med ett sunket badrum som inte renoverats på säkert 30 år
 
  • Gilla
Malisan74
  • Laddar…
Svar: Hafa East har alltid 5 år

Renovering i källaren med befintligt badrum bör ske snarast..
Skulle montera upp en ny lampa ovan spegeln som min sambo ville ha (dåligt ljus tidigare) när montering av lampa skulle ske så tappa jag skruvdragare som sakta men säkert slog ner i handfatet så det sprack, i denna snabba situiation så hoppa jag ner från stegen för att kunna få tag på skruvdragaren innan den slog ner. Det gjorde att jag satte min fot på toalettstolen som nu av någon anledning läcker vatten till och från.. så den nya lampan gjorde att jag måste in handla ett nytt handfat och toa stol samt en ny lampa... suck.. så en sådan fin pjäs skulle vara super..
 
varför är man alltid för sen :)
 
Redigerat:
Har fått priset och vill passa på att tacka! :) Tusen tack!
 
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.