Har någon tips på någon snygg överskåpsbelysning (ej lysrör!) som kan dimras med Z-Wave Fibaro Universal Dimmer 500W?

Jag blir alltid förvirrad kring exakt vilka typer av armaraturer som kan användas med den och inte...?

Helst vill jag ha något i rostfritt eller aluminium som t.ex. denna http://www.elgrossisten.se/bankarmatur-chef-plus-3x2-45w-led-borstad-stal.html?

Jag tänker mig att låta elektrikern fixa en ny fjädrande infälld brytare ovanför bänkskivan och bakom den montera Fibaro dimmern som sedan får styra fast installation med lämplig belysningsramp eller spottar monterade typ var 50 cm eller så....

Jag kommer att ha väldigt bra takbelysning (både allmän och riktbara spottar) så bänkbelysningen är mer ett komplement till denna när man lagar mat och för att ge ett estetiskt lyft när man inte har takbelysningen på utan sitter och äter etc.
 
Redigerat:
Kan rapportera att det verkade svårt med LED så till slut blev det halogen spotlights 949 TRIANGEL från Hidealite med Osram Mouse transformatorer. Fungerar perfekt med Fibaro dimmer.
 
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.