Min far har såna här krokar från 1979. De fungerar oerhört bra och kostade inte många kronor. Finns något liknande att få tag på idag?
1409594539641.jpg
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder

Vet att det finns toolflex för 25kr/st men de står sig ju slätt mot dessa färgglada krokar. :)
 
Flerfärgade har jag inte sett i någon affär men med röd/brandgul eller svart plast finns på typ Jula, Harald Nyborg, Jem & Fix och andra lågprisaffärer så jag tror nog det finns att få tag på i stort sett överallt.

Och så en bild också.
 
Krilleman
Hade du skrivit ditt inlägg för en månad sen så hade du kunnat få mina (exakt lika) som satt i garaget! :confused:

Nu är dom kastade...
 
krilleman_215 skrev:
Hade du skrivit ditt inlägg för en månad sen så hade du kunnat få mina (exakt lika) som satt i garaget! :confused:

Nu är dom kastade...
Ok, jag ställer om klockan och postar igen. :)
 
Dalbotös skrev:
Flerfärgade har jag inte sett i någon affär men med röd/brandgul eller svart plast finns på typ Jula, Harald Nyborg, Jem & Fix och andra lågprisaffärer så jag tror nog det finns att få tag på i stort sett överallt.

Och så en bild också.
Hoppsan, tack!
 
Såna där har min farsa också från sent 70-tal eller tidigt 80-tal:) Jag skulle också vilja ha såna där. Måstekolla på Jula om de har.
 
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.