Svar 2: 5 år
Bor i en bostadsrätt från 1991. Inte speciellt gammalt badrum kan tyckas ��. Men personen som bodde i lägenheten innan hade både hund och katt som har gjort sina behov inomhus. Mycket av ytskicktet i lägenheten har varit både skadat och luktat illa. Detta är nu åtgärdat och jag har fixat det mesta helt själv, allt från nya innerväggar (var bara tunt enkel gips utan isolering, nu plywood och gips) med nya tapeter till nya isolerade golvskickt, och nya dörrar. Är ensamstående med en liten son som precis fyllt 6 år och vill att han ska få växa upp i ett fint hem, så han kan ta hem kompisar osv. Det som är kvar att renovera är kök och badrum. Detta skall genomföras på någotvis...Som ni alla vet så är det här de stora kostnaderna kommer, men det ska gå ����. Badrummet, vi har ett, har stora hål i både våtrumsmatta och gipsen förstörd bakom, så det är akut. Badkararet är fullt i repor efter klor? och tvättstället har en stor spricka och hänger oroväckande. Badrumsspegeln är rostig och hylliplanen hänger i 45 graders lut nedåt. Så badrummet är något som vi helst inte vistas i, idag. Min förhoppning är att vi kan påbörja en renovering snaart...//Lize
 
5 år
helt enkelt att ett nytt badrum skulle inte vara helt fel , planer har funnits och finns fortfarande på att renovera detta badrun men tyvärr har de stannat vid planer .
 
5 år
För att vi behöver byta ut de vi har.
Spegeln har märken, handfatet har rostat i nerkant. Lister har släppt etc.
Egentligen bryr jag mig inte så mycket personligen, men att slippa tjatet om att de måste bytas skulle vara skönt.
 
Svar: 2, 5 år

Förre ägaren byggde ett helt nytt badrum (en ny tillbyggnad), och satte in begagnade badrumsmöbler och toalett! Det ser hemskt ut. Hafa East skulle passa perfekt!
 
Svar: 2 alltså fem år.

Har nu bott i mitt "nya" hem i snart två år utan att kunna använda duschen då plastmattan är trasig. Så detta fina badrumsset skulle vara den perfekta början på en välbehövlig renovering så vi äntligen kan duscha hemma.
 
Svar: 5 år.

Jag håller på med en utbyggnad av sommarstugan, för att få dusch, handfat och toalett inomhus. ( Torrdasset är inte så roligt vintertid :) ) Jag har Hafa badrumsinredning hemma som jag är mycket nöjd med, och tänkte därför fortsätta med samma stil i sommarstugan. En vinst från Bygghemma.se, skulle ge utrymme att köpa resten av inredningen i samma kvalitet.

Johan Stråhle
 
Svar: 5 år.

Skulle passa perfekt i stugan. Idag har vi bara en spegel och ett enkelt handfat.
Detta skulle lyfta badrummet till himmelska höjder!
 
svar: 2 (5år)
skulle vara perfekt i badrummet som behöver sig ett lyft wfter att man prioriterat utsidan på huset.
 
Svar 2 - 5 år

Jag och min sambo 26 år gamla bor i en hyresrätt med våra 2 döttrar. Våran hyresvärd vill inte lägga pengar på att renovera våran lägenhet och då vi har fått upp intresset på att renovera så hade detta passat oss perfekt i vårat slitna badrum.
 
Svar 2 5 år garanti

I alla våra badrum saknas det helt förvaring. och efter det senaste i oturen med avloppsstopp så insåg jag att förvaringen jag ordnat inte är så praktisk & att få vinna detta skulle passa perfekt i vårt badrum/relax.
Snyggt stilrent & passar in på oss!
 
Svar: 2

Om jag vinner lovar jag att dela projektet badrum på forumet. Det är vår familjs tredje badrumsprojekt på ca 5 år. Ett slutade i tingsrätten som dolt fel, ett ledde till polisamnälan mot hantverkaren pga urkundsförfalsningar av intyg, och nu....dam tra la la....(musiken börjar ) - vad kan hända? Världen är på ända! Nu är det ett försäkringsärende så vi hoppas entreprenören är ok. Men guud vilket sjå! Alla projekt, gör mig knäckt!

Så jag behöver lite pepp!
 
Svar 5 år

Det gamla badrummet i stugan skriker, eller rättare sagt sambon skriker, efter RENOVERING. Den här vinsten skulle dämpa ljudnivån en aning även om vi skulle jubla först såklart.
 
Tjat och gnäll var kväll, fixa är du snäll.
Ge mig andrum med badset i vårt badrum!

/Calle
 
Svar: nr 2, 5 år

Vi har köpt en sommarstuga. I den finns ett gammalt badrum som är så fel byggt att det faktiskt inte går att använda. Nu skulle vi vilja få det fint och rätt. Då skulle ett nytt svart badrumsset vara fantastiskt!
Hälsningar,
karinwetterlindvall@gmail.com
 
Svar 5år

Nyligen flyttat in i en villa och har renoverat en hel del och har toalett och taket av dom stora investeringarna kvar. Fick byta fönster 17 st, dra in bergvärme, dränera och det var inte billigt. :( då pengarna inte räcker till då vi inte räknade med att dra in bergvärme blev vi tvungna att välja mellan taket och badrummet. Tyvärr blir det taket och badrummet får vänta i 2 år :( tills vi samlat ihop lite pengar. Får stå ut med ett sunket badrum som inte renoverats på säkert 30 år :(
 
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.