Någon som vet vart i detta avlånga land man kan köpa extremt billiga diskhoar och blandare till köket?
 
Du kan ju pröva det stora möbelvaruhuset med de platta paketen, eller ta en titt på någon DIY som t.ex Silvan...

// WM
 
Ikea eller felköp som säljs via www.blocket.se tror jag är det billigast.
 
Har hittar FMM Garda III med diskmaskinsavstängning för 1831 kr (inkl. moms)

garda3.jpg

Är det ett bra pris?
 
Sigro verkar ha den lite billigare.
www.sigro.se (under vattenkranar)
 
Jag köpte en billig blandare till min avslagsho på Jula.
Dom har blandare från runt 300 å uppåt..
 
Rusta har om det finns i närheten av er ? Dom har en del på nätet...men mer i butikerna....
 
Eftersom du skriver extrem billiga rekommenderar jag Blocket (testa en annons på köpes). Det finns hur mycket utrustning som helst som folk kör till tippen istället för att få en hundring elle två för.
 
Bauhaus säljer diskbänksblandare för 89:-, dock utan diskmaskinsavstängning.
Rinkabyrör har billiga märkes blandare.
 
har en helt ny oras med diskmaskinsavstängning, montera nya klämringar (jag tog de gamla) och den är fit to go:)
Du kan få den billigt...

HAr diskho med, 2m lång rostfri Intra med hoar i centrum, den ena ngt större än den andra, den kan du också få billigt, också den helt ny (satt i vårt älvsbyhus vid leverans)
 
Gårdspump+ dagvattenbrunn. Nästan gratis bara lite muskelkraft ;).
 
GreenTurtle skrev:
Har hittar FMM Garda III med diskmaskinsavstängning för 1831 kr (inkl. moms)

[bild]

Är det ett bra pris?
Bauhaus säljer dessa för 1559:- (med diskmaskinsavstängning). Jag är också spekulant. Tycker att de är supersnygga.
 
IKEA har de billigaste hoarna jag hittills har sett. Epoq (som säljs av vissa rustabutiker) har två snygga, hufsat billiga blandare (se bilder). Dock sitter det en bricka runt "joysticken" som är lös och glider med när man vrider på kranen (iaf på de exemplar jag sett, men jag tror att det ska vara så) - det kändes inte som en förtroendeingivande konstruktion.

234_06.jpg
234_09.jpg
 
Studio10 som säljer köksluckor till IKEA stommar har billiga diskhoar
Har dock inte handlat själv av dem så jag vet inte vad det är för kvalitet. Men de är billiga och ser snygga ut.
 
Bänk, tex denna: http://www.blocket.se/jonkoping/NY_diskbank_22611266.htm?ca=17&w=1
4039485959.jpg

Blocket är mitt tips, annars börjar bänkarna på 3000 och blandare 12-1300 ungefär hos Rinkaby.
(F-n vad priserna har gått upp på bänkar, köpte en infällnadslåda för 5-6 år sedan och minns att jag gav en tusenlapp, nu kostar samma låda två tusen.)
 
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.