Har tittat på dina bilder...fast jag inte är inflyttad ännu (kan därför inte bidra med egna bilder), men det är så kul att se hur andra fått det och få lite inspiration. Vad är det för något hus ni byggt?
 
Men kom igen nu! Över 230 som kollat och ingen mer som har bilder ??? :)
 
Jag har bara bilder på huset då allt var utrivet på en skånelänga tyvärr men jag tittar gärna på era nya fina hus så då är det 229 som kollat då om du räknar bort mig 8)
 
Aha då får jag kika där då.......
 
Hoffsan skrev:
Hur har det gått med er alla som flyttat in i era nya hus under hösten/vintern? Vi flyttade in den 1 oktober och stormtrivs. Här e lite bilder från vårt men det skulle vara roligt att se hur era hus ser ut efter inflyttningen:
[länk]
Har tittat på två av bilderna och på båda finns det vinförvaring. Vågar inte titta på fler ;D Hur ska detta sluta? ;)
 
Hur går det att laga/städa under badkaret... har ni någon lucka i kaklet så ni kommer åt?
 

Har ni installerat en liten "datorfläkt" under badkaret så att pumpen inte går sönder när luften står stilla ?

Vi frågade tillverkaren av vår badkar. Vi bygger in den också.
Han rekommenderade 2 st ganska stora galler för luft cirkulation och en liten "datorfläkt" (den köpte vi på ClasOhlsson)

Bilder kommer när vi har gjort klart badrummet
;D
 
Ja vi har ett ventilationsgaller på sidan och hittils har vi inte sett några gnistor ;D och sambon har gjort så att han precis når avloppet att rensa. Värre blir det för en med korta armar.
Vi kan även lyfta ur karet om det skulle behövas men det får vara två starka karar då ;)
Men en "datorfläkt" kanske man skulle inhandla. Hur länge bör man ha den igång isåfall?
 
Jättefint hus...verkligen.
Vårt hus är under uppbyggnad och hemsidan uppdateras så ofta jag tycker det finns något nytt att visa. Så småningom kommer även bilder från "klara rum". Snart hoppas jag. :-[

Håll tillgodo så länge.
http://web.telia.com/~u14127211/
 
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.