Ett pingisbord i källaren har varit en pojkdröm sen barndomen då mina kompisar hade det. Då hade vi varken källare eller pingisbord.

Nu har jag källare, två pojkar men ingen.... :wow:
 
Det vore toppen med ping pong, för oss som verkligen behöver komma igång!
 
X 4mm melaninskiva

Jag och min sambo har pratat om pingisbord länge men har inte haft pengar över till det i och med mycket föräldraledighet senaste åren.
Nu börjar dottern bli så stor att hon också kan spela.
Dessutom fyller jag år den 22:a så det vore ju en grym födelsedagspresent :)
 
Svar: X 4mm melaninskiva

På altanen och i källaren det blir värsta draget med pingisbord från Bordtennisbolaget. Nu kan hela familjen umgås och förbättra vårat flås! Nu kämpar familj, grannar och vänner loss om titeln som bordtennisens boss.
 
Det var över 20 år sen jag spelade pingis sist, då förlorade jag alltid mot mina killkompisar.. Jag är värd en andra chans, låt mig få revansch!!
//Susanna
 
D09
Svar x

Vinner jag bordet så ställer jag det på områdets "dansbana".

Vi saknar en fungerande gemensam samlingspunkt för barnen och ett pingisbord hade kunnat gynna alla generationer att komma närmare varandra i området :)
 
x. 4 mm melaminskiva

Ett bord i melamin
blir familjens bästa vitamin
Där ses inga ledsna grin
bara glada små och stora glin

I väntans tider
med tvillingar som snart ut glider
deras systrar något lider
utan en syssla som driver
 
Med en familj med tre barn i åldrarna 9-14 år, som ständigt har ett gäng kompisar på besök, skulle ett pingisbord passa perfekt. Vi har en uteplats som vi idag inte har någon riktig användning för och pingisbordet har en given plats där. Pingis är en sport som roar och kan utnyttjas av hela vår familj!
 
Rätt svar X4mm melaminskiva.

Vi har funderat på att köpa ett bord länge men inte kommit till skott ännu, men barnen tjatar så det vore kanon att lyckas vinna ett. :)
 
Svar: X 4mm melaminskiva

Vi behöver ett bord där utmaningar och besluts möts. Med ett pingisbord i vårt föreningsrum kan vi använda det både för stormöten och för utmaningar. Kanske en pingisturnering för att sätta turordning till nästa trappstädning ☺
 
Svar: X, 4 mm melaminskiva

Vi har ett oinrett rum i källaren där detta bord skulle passa perfekt. Jag hade ett bordtennis bord i källaren när jag växte upp, nu vill jag att mina barn också ska få det.
 
Svar: X, 4 mm

Perfekt med ett bord som fungerar utomhus också för våra döttrar som inte får plats med ett fullstort bord inomhus! Det kan bli många roliga timmar med det här bordet.
 
Svar: X 4 mm melaninskiva

Vi har sökt på Blocket hela sommaren efter just pingisbord på hjul utan framgång. Yngsta sonen fyller 14 och detta skulle verkligen förhöja vardagslivet utomhus!! Fler barn utomhus och jag tar gärna emot hela grannskapet på rundpingis!
 
Svar: X

En tomt som inte är klar, barn som inge roligt har
Ett pingisbord skulle vara topp, vi håller tummarna i hopp
 
Svar: X

Rundpingis med familjen vore ett lagom avbräck i ombyggnationen/renoverandet av 600kvm när vintern gör sitt intåg och pausutflykter till skogen inte längre lockar pga snön.
 
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.