home skrev:
Läste att epoq's lådor hade 40kg last kapacitet och ikea bara hade 25kg.
jo. fast ska man få i 40kg får man väl fylla lådan med hantelvikter till bredden...
 
Vill bara varna för HTH. Så dålig service och attityd efter köpet. Allt verkar bra tills man beställt och fått sin leverans. Men då upphör allt att vara bra. Blir det fel så är det svårt eller rättare sagt omöjligt att få hjälp,
 
Chelsea skrev:
Vill bara varna för HTH. Så dålig service och attityd efter köpet. Allt verkar bra tills man beställt och fått sin leverans. Men då upphör allt att vara bra. Blir det fel så är det svårt eller rättare sagt omöjligt att få hjälp,
Lite nyfiken vilken butik det kan vara som du besökt och fått den erfarenheten.
Det kan ju skilja ganska mycket på bemötanden mellan olika H&M butiker i landet också... ;)
Men för den sakens skull är ju inte hela H&M koncernen skit. :)
 
Niclas Jonsson skrev:
Kan bara tillägga att IKEAS stommar har väldigt tunt pålagt med melamin. Jämför man med en bra stomme så blir IKEAS version grå och inte vit i jämförelse. Har sett många kök, just vad gäller detta fenomen är Vedum outstanding på. Riktigt tjockt pålagt. Det innebär att hyllplanen ser fräscha ut många fler år...
Arbetar du på Vedum kök eller?
Jag har ett Vedumkök Annika, som var nytt för 6 år sedan när huset var nytt, sämre skit till kök får man leta efter. Skåpstomarnas framkanter gulnar lådfronterna tål inte att sitta bredvid diskmaskinen utan att svullna hyllplanen är bytta för att laminatet lossnade frisidor vid kyl o frys samt vid ugnarna gulnar. Det kallar jag för skit däremot så monterade vi IKEA skåp i tvättstugan när vi flyttade in och dom är fotfarande felfria.
 
Mina stommar gulnade också snabbt på mitt tidigare Vedum kök, där va det Skanska som ansåg att Vedum höll toppkvalitet.
HTH har många fina lösningar som jag tycker Ikea inte klarar av, sen när Ikea gör en snygg lösning blir den lite klen och smäckig anser jag. Tittade på lådorna som Ikea har, och dom är för tunna anser jag. Lastar man en låda lite tung i framkant känns det som det kommer ramla ur, när man drar ut den.
 
Paul-Staffanstorp skrev:
Lite nyfiken vilken butik det kan vara som du besökt och fått den erfarenheten.
Det kan ju skilja ganska mycket på bemötanden mellan olika H&M butiker i landet också... ;)
Men för den sakens skull är ju inte hela H&M koncernen skit. :)
HTH Kök i Göteborg. Skånegatan. Allt var bra tills vi fått hem allt och problemen började. Vägrade att åkterköpa varor som inte passade och hänvisade till att det var beställningsvaror. Varorna kostade en bråkdel av vad köket kostade, men var helt fel och passade inte alls.

Ruttet är vad det är
 
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.