Har loggat in ca 10ggr senaste 15min...känns sådär....:thumbdown:
 
Hmm. Jag har också problem i Chrome.
 
Thomas59
Fortf. problem Mac OSX & Chrome
 
Mikael_L
Jag har inga problem.

Ni andra får väl posta lite mer, så även ni får VIP-medlemskap ... :D :cool:


(Däremot har jag problem med att hamna på blank sida efter ha postat ett inlägg, har fler detta problem så ska vi kanske starta en tråd om det ..?)
 
Mikael_L skrev:
(Däremot har jag problem med att hamna på blank sida efter ha postat ett inlägg, har fler detta problem så ska vi kanske starta en tråd om det ..?)
Fick jag oxå nu.....grymt irriterande
 
Nu är det ännu värre....:thumbdown:
Ibland står det välkommen tillbaka men får ändå logga in hela tiden....vad är det för fel?
 
Exakt...man loggar in och kommer till sidan där man får välkommen åter. Sen skickas man till forumsidan och är utloggad.
Kass.....:thumbdown::thumbdown:
 
Har ni samma problem oavsett dator / internet uppkoppling ?
 
I mitt fall så använder jag 2 laptoppar en med win7 och en med win8.
Kör nästan bara chrome.
Det fungerade perfekt till för en tid sedan då jag rensade cookies i win8 maskinen och sen slutade allt att funger och jag får logga in varje gång jag ska in på BH.
Den andra maskinen har gått bra fram till i förrgår når jag rensade cookies i den. Nu är den ännu sämre än win8 maskinen.
Men loggar in, skickas till sidan med "välkommen åter oceanis". Sen när den skickar mig vidare till forumsidan är man utloggad igen.
Verkar som om inte cookies från BH inte fungerar eller inte blir rätt inlagda....
 
Thomas59
Får fortf logga in varje gång :mad:
 
Vi har försökt laga buggen som gör att man inte blir utloggad. Vet inte med säkerhet om vi lyckats. Problemet hänger ihop med våra cockies, som nu är färre och mindre. Jag misstänker att de som fortfarande har bekymmer fortfarande har kvar våra gamla cookies som nu ska ha gått ut och försvunnit.
 
Blev utloggad precis när postat :(

Har nu rensat kakorna ännu en gång.
 
Per Eskilsson skrev:
Vi har försökt laga buggen som gör att man inte blir utloggad. Vet inte med säkerhet om vi lyckats. Problemet hänger ihop med våra cockies, som nu är färre och mindre. Jag misstänker att de som fortfarande har bekymmer fortfarande har kvar våra gamla cookies som nu ska ha gått ut och försvunnit.
Men Per om du läser mitt inlägg så ser du att det var först när jag rensade gamla cookies som det uppstod. Dvs när det fanns gamla cookies kvar fungerade det men inte när dessa rensades bort.
Ni måste ha felet i de nya cookies som ni skickar ut.
 
  • Gilla
Remne
  • Laddar…
Jag trodde att det funkade men jag kan nu också bekräfta att det inte funkar. :(
 
oceanis skrev:
Men Per om du läser mitt inlägg så ser du att det var först när jag rensade gamla cookies som det uppstod. Dvs när det fanns gamla cookies kvar fungerade det men inte när dessa rensades bort.
Ni måste ha felet i de nya cookies som ni skickar ut.
exakt samma scenario för mig.... :thumbdown:
 
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.