Hur har ni gjort med de gamla skåpen och vitvarorna, är det nån vits att sätta in någon annons på blocket? Det som har nåt värde är spisen (3 år) och bänkdiskmaskinen (3 år) och dem kommer vi väl försöka sälja i alla fall men resten är ju gammalt. Men det är ju egentligen inget fel på skåpen så därför känns det lite fel att slänga dem på tippen, kanske nån som behöver ett skåp till garaget typ. Det finns ingen annanstans man kan lämna sånt här?
 
Jag kommer att sätta in en annons på blocket. Skåpen ska jag skänka bort, kylen är ny så den borde jag få en slant för. Att skänka bort skåpen blir ändå en vinst för oss, för då slipper vi åka till tippen :)
 
Vi fick ihop ca 8.000:- när vi sålde stommar, luckor, diskbänk och spis. ;)
 
Jag gick loss med kofoten och tigersågen ett par timmar.. diskbänken fick sig en omgång med vinkelslipen  Finns det nån marknad för skrotet nu?  ;D
 
Rostfritt stål får du betalt för på skroten.

 
Det har ju blivit poppis att med gamla stommar göra köksrenovering enbart genom att byta bänkar och byta/renovera luckorna.

Så jag tror säkert att har du ok stommar går dessa att sälja :)
 
Vi har precis köpt vårt "nya" kök på Blocket.
Det var i väldigt bra skick med massiva ekluckor..vi är supernöjda!

Det var många som ville köpa det köket, så nog finns det en marknad!
 
Jag letar "gammalt" kök, typ 50-tal för att komplettera det jag redan har. Men främst är jag ute efter snabelbeslag som kostar dyra pengar från byggnadsvårdsföretag. Så har ni sånna så är iaf jag intresserad.
 
Fasting65 skrev:
Rostfritt stål får du betalt för på skroten.
Nu börjar det bli dags att göra sig av med gamla diskbänken. Hur mycket får man för en 2 m lång diskbänk på skroten, har du koll på detta?? Är det nån större vits att orka engagera sig i att leta upp och ta den till en skrot i stället för till tippen? ;)
 
bra att ha överskåp i garaget ,sälj på blocket vetja... 8)
 
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.