Alternativ 1 är svaret
Med denna i badrummet kan jag njuta i badkaret av skön musik :D
 
Hej!
Rätt svar är Digitala D-förstärkare, 3,5-tums midwoofer, tweeter.
Skulle vilja vinna detta för att den 30/9 är det Slutbesiktning på vårt nybyggda hus och det hade varit en otrolig fördel om jag hade sluppit lägga tid på att koppla in och gömma alla sladdar till högtalare. Det finns såklart andra saker vid ett nybygge som jag kan lägga de timmarna på!
 
Rätt svar är alternativ 1.
Jag vet, jag är efter min tid. Äger knappt någon modern teknik över huvud taget. Eftersom allt fungerat, så har det fått hänga med, men nu börjar åren ta ut sin rätt. Det började med att tjock-tv´n la av så det blev en ny, en smart. Smartare än mig kan det tilläggas.
Nu tycker ju jag att det är ett smart drag att börja byta ut tekniken till det senaste när man ändå håller på och den här skulle ju fungera klockrent så att jag får ut ljudet från tv´n till altanen nu när man mestadels bor utomhus.
Och sen är det väl bara att köra på! ;)
 
M
Svar: 1
Motivering: En Sonos Play:1 skulle passa perfekt i sonens rum. Han älskar musik och teknik och skulle bli salig om han fick en trådlös högtalare som han kunde styra med sin telefon. Och vi är hela familjen nyfikna på Sonos-konceptet...
 
Svar:1
En sådan har jag alltid önskat mig men frugan tror det kommer vara ytterligare en elektronikpryl som jag inte kommer använda mig av. Hjälp mig att övertyga med första enheten, så kommer jag säkert kunna övertala henne att vi skall köpa fler när hon hör hur bra det fungerar.
 
Svar 1
helt enkelt för att något dylikt är något jag verkligen skulle behöva och eftersom jag aldrig vunnit något förut så är de dags nu tycker ., eller hur ?
 
Helt enkelt för detta är något jag verkligen behöver och desutom aldrig vunnit förut så nu är de dags eller hur ?
 
Svar: 1

Jag har redan ett Sonos-system hemma, dock med bara två komponenter.. Jag skulle behöva komplettera det så även barnen kan få lite musik i sina rum. :)
 
  • Gilla
joppe2
  • Laddar…
Svar: alternativ 1

Skulle passa mig alldeles utmärkt, att ha på uteplatsen när man njuter av sommaren :)
 
Svar 1: *Digitala D-förstärkare, 3,5-tums midwoofer, tweeter

Har två altaner, och flyttar just nu runt laptopen hela tiden. Denna enhet skulle minska transporterna av elektronik samt man har ett system som går att bygga vidare på.

Mikael Karlsson
 
Svaret är 1. Digitala D-förstärkare, 3,5-tums midwoofer, tweeter1. Digitala D-förstärkare, 3,5-tums midwoofer, tweeter.
Jag är övertygad att den hade blivit populär bland ungdomarna hemma, som spelar Spotify i sina mobiler.
 
Svar: alt. 1

Vi renoverade badrummet för två år sedan och vi valde att inte bygga in högtalare på grund av kostnaden för att kunna spela musik och ljudböcker när man duschar eller tar ett bad. Detta ångrar vi bittert ända sedan dess och har sneglat på vissa system för att i efterhand åtgärda "snålheten" och där tror jag sonos är ett hett alternativ.
 
Svar: alternativ 1. Musikanläggningen hemma hos oss består av en gammal bärbar cd spelare och ett par gamla högtalare från en dator. Dags att uppgradera Kanske :)
 
Ch r
 
1. Digitala D-förstärkare, 3,5-tums midwoofer, tweeter
Behöver trassla oss ut ur sladdvirrvarret! Har bon i snart varje rum - inte utan att man känner sig dum! Sonos Play-1 känns därför helt rätt och skulle göra vårt musiklyssnande komplett.
 
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.