Svar 1

Sonos 1 för min nya toalett, hade suttit fint
 
Svar 1

Saknar musik för sommarens fester, höstens fester och kura skymning i vårt uterum.
Sonos är det smidigaste för att fylla tomrummet i ljudrummet.

//Jante
 
Svar 1.

Jag har en särbo som älskar musik, men som sitter hemma och spelar musik på en bärbar dator med sina nästan obefintliga högtalare! Jag skulle vilja ge henne en Sonos Play:1 så att hon kan spela ordentligt och få ut så mycket mer av sin musik!
 
Svar:1

Har aldrig någonsin vunnit så nån gång ska väl vara den första:). Lite ljud på min nybyggda altan hade suttit som handen i handsken, fint!
 
Svar: 1

Jag ville bygga in högtalare i väggen men frun tror inte det blir snyggt eller bra utan ville köpa något bra flyttbart istället... Med denna kunde jag ju överraska henne och bespara henne en förstörd vägg...
 
Svar 1.

Har hört grymt mycket bra om Sonos men allt byggande har prioriterats, så min femåriga dotter har fått dansa loss till riktigt skitljud hittills. Skulle vara najs att boosta vardagsrummet med lite riktigt ljud!
 
Svar: 1.

Jag har precis inlett min Sonos-karriär med en Play:5. Tyvärr har jag inget nätverksuttag i köket där den står, så än så länge får den stå lite undanskymt.

Hade jag en enhet till kunde jag koppla den nya med sladd och dra nytta av Sonos fulla potential och flytta femman till första parkett.
Dessutom skulle jag kunna börja leka med synkningen mellan flera enheter.
 
Svar: 1

En play 1 skulle komplettera min sonos park.
Den skulle passa perfekt på min uteplats.
 
Svar 1.

Ska snart flytta till hus och behöver en familjevänlig lösning för att sprida ljuv musik i bostaden!
 
Svaret är alternativ 1.

Jag har precis lämnat in bygglov för vår nya villa och att kunna köra Sonos i de flesta av rummen hade varit kanon.
En vinst hade varit en bra start på bygget.
 
Svar 1.

Det skulle kännas fett,
att i badrummet ha en Play:1.
Plötsligt står man i duschen och hoppar medans den lilla Sonosen de senaste hitsen poppar!
 
Svaret är alt 1.

En Sonos i lekrummet hade vart perfekt för mina smågrabbar. Tänkte börja redan nu att lyssna på pappas favoriter :)
 
Svar: 1
Motivering? För att jag är en Play:er!
 
  • Gilla
Elina Blom Westergren
  • Laddar…
Svarsalternativ 1 är rätt!

Med denna kan jag spela upp och styra barnens nattningsmusik var de än ska läggas :)
 
Svar: 1. Digitala D-förstärkare, 3,5-tums midwoofer, tweeter

Motivering:
Vi flyttar till hus den 9/8 och det vore fantastiskt att få in "inflyttningspresent" från Sonos, kan inte bli bättre!


Med önskan om en fortsatt trevlig sommar!
Daniel
 
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.