För varmt, och på altanen är det ännu varmare. Nästa år blir det frikyla.
 
21 ute, 27 inne. Myrsläpp. Vårt nya stackars parasoll är fullständigt nedlusat med odjuren. Var helt osannolikt varmt idag, 28 grader och strålande solsken plus vindstilla.
 
Konstant 21 grader inne, 28- 30 ute. Luftvärmepumpen jag köpte förra veckan är nog den bästa investeringen jag gjort på länge. Hatar när det blir för varmt inne, särskilt när man ska sova...
 
Mikael_L
Idag är det någon grad svalare här inomhus (snart 25° nu), men det känns tydligt att det är fuktigare och det är inte behagligt.
Och 29° utomhus i skuggan är det.
Men fortfarande tusen ggr bättre än -18° i Januari. :cool:
 
AndersMalmgren skrev:
Ursäkta stektermometern har ingen annan :D

[bild]
Stekande hett mao?
 
  • Gilla
AndersMalmgren
  • Laddar…
Precis ;) I datorrummet kan det bli över 35 grader när man gamar någon timme. :p
 
26.8 inne 14 ute (y)ÄLSKAR svensk sommar när den är så här.¨
enda jag kan klaga på är att semestern snart är slut och att vi börjar få mörka kvällar igen:mad:
 
29,5 grader ute i skuggan. 20 grader på både över- och undervåningen (trots 1,5 plans med plåttak). Skönt med luftvärmepumpar. 😜
 
34 ute i skuggan och ca 23 inne..
 
Mikael_L
Nu ska jag käka lite glass, tror jag. :)



Måste kanske snart fundera lite på Januari också ... :cool:
 
M
Alla dörrar och fönster på vid gavel här...

27grader.jpg
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
 
Mikael_L skrev:
Idag är det någon grad svalare här inomhus (snart 25° nu), men det känns tydligt att det är fuktigare och det är inte behagligt.
Och 29° utomhus i skuggan är det.
Men fortfarande tusen ggr bättre än -18° i Januari. :cool:
Ja har servat frugans skoter och gjort den redo för -18 i januari ;) så trött på denna värme, så hoppas hösten kommer tidigt
 
Mikael_L
buspojken skrev:
Ja har servat frugans skoter och gjort den redo för -18 i januari ;) så trött på denna värme, så hoppas hösten kommer tidigt
Ja vi är alla olika.

Men jag lyfter på hatten för dina böjelser, så att det inte blir -18° i januari utan att det är till någon nytta och någons nöje. :)
 
  • Gilla
buspojken
  • Laddar…
Nu är det härligt ute åtminstone.
 
21 ute, nästan 27 inne :wow:
Tur att man kan svalka sig (y)
26.8.jpg
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
 
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.