Jeg prøver meg i nabolandet da det ikke finne noen gode forum for robotklippere hos oss.

Jeg trenger hjelp til anbefaling av robotklipper som kan klippe 2 zoner.
Hagen er enkel med lite hinder, men har en smal "L" formed (ca 1 meter) gang den må gå for å komme seg mellom zonene.

Lite areal, ca 600m2 + 150m2

Regner med at jeg sikkert må kjøpe en av de større modellene på tross av lite areal grunnet zoner og smal transport gang?

Har tilbud om å kjøpe en Husqvarna AUTOMOWER 330X for Nkr 19 900 (liste pris i Norge Nkr 23.990) men den er vel kanskje litt "over kill" ?

Ønsker lavt lyd nivå.

Håper at alle forstår hva jeg skriver (gi beskjed om det er noe som ikke er forståelig),
og at dere vil hjelpe en nordmann i nød ;) (y)

Med vennlig hilsen
Nicholas
 
Redigerat:
330x blir nog bra. Finns en egen tråd om den.

Det finns tydligen några saker förutom brunost, räkor och loff som är billigare i Norge! :D
 
@Ludwig

Så du mener jeg bør gå for en så stor klipper på tross av at jeg har en så liten og enkel hage?


å nei du, dere er slår oss på pris også her!! ;)

Jeg finner 330x på prisjakt.nu til SEK 23 395:- som i Nkr er 22 262:-
Altså SEK 1972:- billigere i Sverige ;)

Min pris på 19 900:- er bare fordi jeg kjenner noen som har vunnit i lotteri og skal selge..
 
Ja indigo har og blir vurdert.
Bare blitt litt skremt av alt som har vært feil med dem.

-Jeg jobber 14 dager i måneden på en annen side av landet så er avhengig av noe som er driftsikkert og problemer fritt
 
Jag skulle lätt köpa 330x för det priset om jag vore du. Du får en mycket tyst robot som är mycket driftsäker. Samt bör ha bra tillgång på reservdelar lång tid framöver. Lite overkill när det gäller arean, men jag har 950-1000 kvm gräs och skulle inte välja någon annan.

Lite vinklad video, men dock rätt beskrivande: https://www.youtube.com/watch?v=5rpVnU0J1_M
 
Redigerat:
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.