Nu har jag funnit ett skåp som visst heter National Geographic-skåpet. Ngn som vet? Vill ha det eller liknande!
 
Ha! Jag hittade. 29.900kr hos Svenssons i Lammhult :)
 
LillaHon skrev:
Nu har jag funnit ett skåp som visst heter National Geographic-skåpet. Ngn som vet? Vill ha det eller liknande!
Snyggt var det helt klart, men är det verkligen rimligt att betala 30k för ett skåp? får ju 5 st jula, biltema, rusta robot klippare för dom pengarna :)
 
En fin/möbelsnickare måste kunna fixa ett likadant för under halva priset.

Helt sjukt dyrt i mina ögon
 
Nä det var för galet dyrt. Ikea Billy finns visst i gult, under 3000kr...
 
Fredrik.engdahl;2044909]En fin/möbelsnickare måste kunna fixa ett likadant för under halva priset.

Helt sjukt dyrt i mina ögon

Fredrik,
Har du något tips på en sådan fin/möbelsnickare?
 
Jag har jobbat med en del men jag vet inte om dom är dyra eller billiga eftersom dom gånger jag använt dom så har det varit projekt som måste göras

I Malmö är mina favoriter optimeras snickeri TGM ,don har jag jobbat mest med och dom har 6 finsnickare har jag för mig. Dom var med att bygga Zlatans hus bl.a.

Sen är där Limhamns snickeri och caroli snickeri som båda är duktiga men små företag.
 
Varför inte prova på att bygga det själv? Ser inte ut att vara så svårt om man ser till designen och har lite snickar.vana:) Billigt blir det också(y)
 
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.